خبرگزاری کار ایران

بالم دست چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

بالم دست چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟
کد خبر : ۱۵۳۵۴۶۳

​تابه‌حال به دستان خود نگاه کردید؟ آیا با نزدیک‌شدن به فصول سرد سال نیاز به کرم‌های غنی پوستی بیشتری را حس می‌کنید؟ اگر جزو افرادی هستید که در فصول سرد با خشکی هوا دچار خشکی پوستی می‌شوید، توصیه ما به شما مطالعه این مقاله است. پس با ما همراه شوید تا امسال دستانتان را با استفاده از محصول جدیدی به نام «بالم دست» از خشکی نجات دهید.

فصل پاییز با خشکی هوایش شروع شد. خشکی و کاهش رطوبت هوا به‌طور مستقیم با میزان خشکی پوست در ارتباط است. در چنین شرایطی امکان بروز علائم خشکی و حتی حساسیت و خارش پوستی بیشتر می‌شود، درنتیجه نیاز به رسیدگی پوست، بیشتر احساس می‌شود.

خشکی یکی از مشکلات پوستی آزاردهنده است که در صورت عدم توجه و رسیدگی ممکن است به یک بیماری مزمن تبدیل شود.

به پوست پشت دست خود نگاه کنید. این قسمت از دست، نازک‌ترین پوست را دارد. عوامل درونی، بیرونی و عناصر محیطی بسیاری وجود دارد که رطوبت پوست دست را از بین می‌برد. غیر از بالا رفتن سن که امری اجتناب‌ناپذیر است، هوای سرد و خشک پاییز و زمستان، آلودگی هوا، وجود رادیکال‌های آزاد در هوا، استفاده از شوینده‌ها و لوازم‌آرایشی همه و همه باعث می‌شود تا رطوبت پوست از بین برود. چراکه اکثر صابون‌ها، مواد شوینده و شامپوها، برای از بین‌بردن چربی فرموله شدند و به همین دلیل توانایی از بین بردن چربی پوست را نیز دارند.

برای داشتن پوستی نرم و شفاف، لازم است از کرم‌ها، آبرسان‌ها، مرطوب کننده‌ها و البته بالم دست استفاده کنید.

 

بالم چیست؟

بالم‌ها اغلب غنی از مواد معدنی و ویتامین‌ها هستند و غلظت بسیار بالاتری نسبت به سایر مرطوب‌کننده‌ها دارند. کار اصلی این محصول بدین‌صورت است که یک‌لایه محافظ قوی و مغذی روی پوست شما ایجاد می‌کند و پوست را در برابر سرما و خشکی محافظت می‌کند و از پوسته‌پوسته شدن و زبری آن جلوگیری می‌کند.

بالم چطور به جلوگیری از خشکی پوست کمک می‌کند؟

بالم‌ها از نظر فرمولاسیون با مرطوب‌کننده‌ها و کرم‌ها متفاوت هستند. بالم‌ها غلظت بالایی دارند و با ماساژ روی پوست مولکول‌های آن از هم جدا شده و تجزیه می‌شود. ازآنجایی‌که آن‌ها بر پایه روغن هستند، به حذف چربی اضافه و ناخالصی‌های پوستی که بافت چربی دارند، کمک می‌کند. آن‌ها یک‌لایه محافظ مغذی برای پوست ایجاد می‌کنند و مانند کرم‌ها، در آبرسانی و محافظت از پوست ما، نقش بسزایی دارند.

بالم‌ها خاصیت درمانی دارند؟

یکی از مهم‌ترین مزایای بالم‌ها، خاصیت درمانی آن‌ها است. به همین دلیل یکی از محصولاتی است که افراد مبتلا به اگزما می‌توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند. از فواید بالم‌ها می‌توان به خاصیت آبرسانی بالا، جذب سریع‌تر مواد معدنی موجود در آن و لایه محافظتی که روی پوست ایجاد می‌کند، اشاره کرد. تمام این خاصیت‌ها باعث ترمیم و بازسازی نقاط آسیب‌دیده پوست می‌شود. در کنار این‌ها، با چین‌وچروک زودرس مبارزه کرده و احتمال مشکلات پوستی را کاهش می‌دهد و به حفظ شادابی پوست کمک می‌کند.

تمام این موارد باعث شده تا بالم‌ها به محصولاتی محبوب در جهان تبدیل شده و افراد برای داشتن پوستی خوب و شاداب از آن در روتین پوستی خود استفاده کنند.

حال که با خواص درمانی بی‌نظیر بالم دست آشنا شدید، بهتر است با نزدیک شدن به فصل سرما، یک بالم دست مناسب خریداری کرده و آن را به پوست خود هدیه دهید.

https://comeon-co.com/product/balm-shea-butter-hand/

 

 

بالم دست چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز