خبرگزاری کار ایران

معرفی ۷ شغل پردرآمد با موتور

معرفی ۷ شغل پردرآمد با موتور
کد خبر : ۱۴۴۱۸۳۶

راندن موتورسیکلت هم پرهیجان و جذاب است و هم مزایای فراوانی دارد. اگر نکات ایمنی را رعایت کنید، استفاده از این وسیله امتیازات زیادی برایتان به‌همراه می‌آورد. با آن هم سریع‌تر در مسیرهای مختلف تردد می‌کنید و هم هزینه کمتری برای نگهداری و رسیدگی خرج می‌کنید. امکان کسب درآمد با موتور هم وجود دارد و به روش‌های مختلف می‌توانید به درآمدهای مطلوب برسید. در ادامه، درباره مشاغل مختلف با موتور از مربی آموزش راندن آن تا ثبت نام برای پیک موتوری می‌‌خوانید.

 

۱. مربی آموزش راندن موتور

معرفی ۷ شغل پردرآمد با موتور

 

اگر شیوه راندن موتور را به‌خوبی می‌دانید، امکان استفاده از این توانایی در راه درآمدزایی وجود دارد. کافی است که به‌طور خصوصی یا در همکاری با آموزشگاه‌ها، شروع به تدریس کنید.

یادتان باشد که برای آموزش باید صبور باشید و ارتباطات خوب و مؤثری با دانشجویان خود برقرار کنید. اگر نیاز به مدرک خاصی برای آموزش وجود دارد هم باید مراحل آن را پشت‌سر بگذارید.

۲. تولید محتوا از سفرهای موتوری

این پیشنهاد جذاب هم می‌تواند برایتان درآمد به‌همراه بیاورد. با نصب‌کردن دوربینی مناسب روی کلاه کاسکت و فیلم‌برداری از سفرهایتان با موتور، محتوای جذابی تولید می‌شود.

بازار شبکه‌های اجتماعی و تولید محتوای ویدئویی هم که داغِ داغ است. با سفرکردن به نقاط مختلف طبیعت یا شهرهای گوناگون با موتورتان، ویدئو بسازید، با دیگران به‌اشتراک بگذارید و شمار مخاطبانتان را بالا ببرید. در این مسیر، امکان درآمدزایی با تبلیغات، همکاری با اسپانسرها و ... وجود دارد.

۳. مدیریت تورهای موتورسیکلت‌رانی

با آگاهی از راندن موتور و اضافه‌کردن کمی ذوق‌وشوق برای راه‌اندازی کاری جدید، تورهای موتورسیکلت‌رانی راه بیندازید. شاید در این مسیر به هماهنگی‌هایی با سازمان گردشگری و... نیاز داشته باشید. در تورهای گردشگری موتورسیکلت‌رانی می‌توانید با موتورسواران مایل به سفر و گردش در قالب تور به نقاط مختلف طبیعت سفر کنید.

۴. بدلکاری در آثار تصویری

اگر موتورسواری خبره باشید که توانایی انجام حرکات خاص هم دارد، بدلکاری هم ایده‌ای جذاب خواهد بود. با بدلکاری در فیلم‌های سینمایی یا آثار تصویری و ویدئویی مختلف می‌توانید به درآمد برسید. خبره‌شدن در زمینه بدلکاری به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد. این را هم بدانید که مسیر این شغل، آن‌چنان هموار و بی‌دردسر نیست و خطراتی در پیش دارد. با رعایت نکات ایمنی و تلاش برای خبره‌ترشدن است که در بدلکاری با موتور موفق خواهید شد.

۵. مسافرکشی

با وجود ترافیک سنگینی که در خیابان‌های شلوغ شهرهای امروزی جاری است، نیاز به راهکارهایی برای مدیریت ترددها وجود دارد. بسیاری از افراد خواهان استفاده از موتورسیکلت‌ها به‌جای تاکسی هستند. ظهور اپلیکیشن‌های پیک و تاکسی آنلاین با امکان ثبت نام پیک موتوری یا موتور مسافربر هم باعث رونق روزافزون این کار شده است.

مسافرکشی با موتور هم می‌تواند راهی برای کسب درآمد باشد. اگر اقدام به مسافرکشی می‌کنید، باید حواستان را به نکات ایمنی جمع کنید. وجود مسافری سوار بر ترک موتور، نیاز به رعایت قوانین و نکات ایمنی را بالاتر می‌برد. استفاده از کلاه ایمنی را فراموش نکنید و یادتان باشد که بسیاری از حوادث رانندگی مربوط به موتورسواران است.

۶. اجاره موتور

بسیاری از افراد برای تردد خود با اهداف مختلف به وسیله‌ای مانند موتورسیکلت نیاز دارند. اجاره‌دادن موتور خود به آنها هم راهی برای رفع نیازشان و کسب درآمد است. با اجاره موتور خود به متقاضیان استفاده از آن، به‌طور ماهانه یا سالانه یا طبق هر قرارداد دیگری به درآمد خواهید رسید. اگر قصد اجاره‌دادن موتور دارید، حواستان به تنظیم قرارداد با فرد مقابل باشد و محکم‌کاری‌های لازم برای تأمین امنیت خاطر در زمان اجاره را در نظر بگیرید. در این صورت، در آینده از نظر قانونی و... مشکلی پیش نمی‌آید.

۷. فعالیت به‌عنوان پیک‌ موتوری

یکی از آسان‌ترین و مناسب‌ترین شغل‌های پیشنهادی با موتور، فعالیت به‌عنوان پیک است. این روزها که خیابان‌ها شلوغ است و شهروندان زمان اندکی برای جابه‌جایی درون‌شهری دارند، پیک‌های موتوری نقش مهمی در خدمات‌رسانی ایفا می‌کنند.

با وجود پیک‌های موتوری، جابه‌جاکردن بسته‌های پستی مختلف، رساندن کالاها و بسته‌های گوناگون در شهرها ساده‌تر و سریع‌تر پیش می‌رود. اگر موتور دارید و راندنش را خوب بلد هستید، شروع کار در جایگاه پیک موتوری هم ایده خوبی خواهد بود. هم به‌طور پاره‌وقت و هم تمام‌وقت می‌توانید مشغول به این کار شوید و درآمد موردنظرتان را به ‌دست بیاورید.

مزایای کار به‌عنوان پیک موتوری متنوع است:

  • بهره‌مندی از سهمیه سوخت؛
  • امکان خرید اقساطی موتور؛
  • امکان خرید اقساطی گوشی هوشمند؛
  • فرصت استفاده از طرح‌های تشویقی؛
  • بهره‌مندی از تسهیلات آموزشی.

ثبت نام اسنپ موتوری

برای اینکه پیک موتوری شوید، به ناوگان نیروهای پرشمار اسنپ بپیوندید. کاربران پرشماری در طول روز از سرویس‌های اسنپ موتور استفاده می‌کنند. با عضویت در تیم موتورسواران این شرکت معروف، سفارش‌های فراوانی دریافت می‌کنید و به درآمد مطلوبی در طول ماه می‌رسید.

اسنپ در بیشتر شهرهای کشور فعال است و با پیوستن به پیک‌های موتوری آن می‌توانید به درآمدی تضمینی و مناسب برسید. دستمزد پیک‌های موتوری اسنپ به‌طور روزانه تسویه می‌شود و ساعت‌های کاری‌شان هم بسیار منعطف است. برای ثبت نام اسنپ موتوری با قابلیت نصب باکس می‌تواند مزایای بیشتری داشته باشد.

شرایط ثبت نام اسنپ موتور

شرایط ثبت نام اسنپ موتور پیچیده نیست. برای پیوستن به ناوگان اسنپ باید به دو شرط زیر دقت کنید:

  • ۳ ماه از تاریخ صدور گواهی‌نامه‌تان گذشته باشد.
  • گوشی هوشمند در اختیار داشته باشید.

فرایند ثبت‌نام به‌طور اینترنتی پیش می‌رود، اما اگر بخواهید امکان مراجعه حضوری به بازاریاب‌های مستقر در میادین شهرها هم وجود دارد. اگر روش آنلاین برای ثبت‌نام را انتخاب کنید، فقط به ۱۰ دقیقه زمان نیاز خواهید داشت و همه‌چیز ساده و سریع پیش خواهد رفت.

مدارک ثبت نام موتور در اسنپ

معرفی ۷ شغل پردرآمد با موتور

پیش از ارائه مدارک ثبت نام اسنپ موتوری قبراق و ایمن از شما می‌خواهد. برای پیوستن به ناوگان پیک موتوری‌های اسنپ باید مدارک زیر را ارائه کنید:

  • مدارک شناسایی هویتی شامل کارت ملی، شناسنامه جدید یا گذرنامه؛
  • مدارک مرتبط با وسایل نقلیه مانند کارت موتور، برگه سبز، اصل سند؛
  • سفته به‌ارزش ۱۰ میلیون تومان؛
  • اصل بیمه‌نامه شخص ثالث؛
  • گواهی‌نامه مخصوص موتور.

با موتورسواری به درآمد برسید!

همان‌طور که گفته شد، روش‌های مختلفی برای کسب درآمد با موتورسواری وجود دارد. از میان روش‌هایی که گفته شد، برخی مانند ثبت نام پیک موتوری و فعالیت در این زمینه، راحت‌تر از باقی پیشنهادات است. با فعالیت در این زمینه می‌توانید به درآمد مطلوبی برسید و بی‌نیاز از امکاناتی خاص یا سفارش دوست‌وآشنا به شرکت‌ها و سازمان‌ها یا شرکت در مصاحبه‌های کاری سخت و سنگین مختلف به کار مشغول شوید. این روزها، به‌مدد برندهای معتبر و کاربلد و رشد فناوری، امکان درآمدزایی بیشتری از ابزارها و وسایل نقلیه‌ای موجود است که پیش‌تر هم وجود داشتند. برای شروع کاری با ظرفیت درآمدزایی بالا و بدون دردسرهای رایج، به موتورسیکلتی فکر کنید که گوشه حیاط خانه‌تان خاک می‌خورد!

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز