خبرگزاری کار ایران

دیزل ژنراتور خوب و مناسب باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

دیزل ژنراتور خوب و مناسب باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟
کد خبر : ۱۴۱۷۴۲۴

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده بیشتر از لوازم و وسایل الکتریکی در محیط منزل و کار، مصرف برق در هر سال نسبت به سال آینده خود به صورت نسبی افزایش پیدا خواهد کرد. یکی از مشکلات مهم صنایع ، ادارات و کارخانه جات در فصول گرم سال تامین برق مورد نیاز مشترکین خود است. به دلیل مصرف غیر استاندارد برخی از مشترکین و بالا رفتن دما در تابستان قطع برق مشترکین امری اجتناب ناپذیر است. دولت محترم و اداره برق کشور با تلاش های خود و با کاهش ساعت کاری ادارات در ساعات پیک مصرف در تابستان سعی در کنترل مصرف و توزیع برق دارند ولی باز هم برخی از صنایع و ادارات و حتی منازل در طول سال به خصوص در تابستان دچار قطعی برق و ضرر و زیان خواهند شد.

از این رو استفاده از منابع برق جایگزین و اضطراری در صنعت، ادارات و ساختمان های بزرگ مسکونی امری حیاتی است. اما سوال مهم اینجاست چه منبع برق اضطراری یا جایگزینی را انتخاب کنیم؟ چند نوع منبع تولید برق اضطراری داریم؟ این تنوع هریک شامل چه مزایا و معایبی هستند؟ چگونه یک سیستم برق اضطراری مناسب با کار خود را انتخاب کنیم؟

پاسخ به تمامی پرسش ها مطرح شده در این محتوا جواب داده شده است. پس پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

انواع سیستم های تامین کننده برق اضطراری :

خوب در ابتدا پیش از شروع بحث بهتر است بدانیم که امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و صنعت سیستم های متعددی جهت تولید برق اضطراری در دنیا استفاده می شود. به طور مثال سیستم های UPS ، سیستم ها و پنل های خورشیدی ، سیستم های بادی و موتور های دیزلی ( دیزل ژنراتور ) از جمله این دسته هستند. این محتوا به بررسی ویژگی های یک دیزل ژنراتور خوب می پردازد. اما چرا دیزل ژنراتور یک انتخاب مناسب برای ماست؟

دلایل استفاده از دیزل ژنراتور ها به جای سایر سیستم های تامین کننده برق:

  • قیمت نسبتا مناسب دیزل ژنراتور ها نسبت به سایر منابع تامین کنده برق اضطراری
  • هزینه  تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتور ها کمتر از سایر سیستم هاست
  • قابلیت کار کردن در شرایط سخت آب  هوایی و جوی
  • توانایی تولید انرژی در توان های پایین و بالا
  • قطعات دیزل ژنراتور به راحتی در بازار موجود است و مشکلی جهت پیدا کردن قطعات دیزل ژنراتور در صورت ایجاد مشکل نخواهید داشت.

مزایای دیزل ژنراتور به این چند مورد بسنده نمی شود و استفاده از دیزل ژنراتور مزایای متعددی دارد که در مجله وب سایت بینش ابتکار به تفصیل بیان شده است. البته لازم به ذکر است که استفاده از دیزل ژنراتور معایبی نظیر تولید آلودگی زیستی و صوتی داشته که با توجه به مزایای بسیار آن قابل چشم پوشی است.

با توجه به مطالب گفته شده میتوان انتخاب دیزل ژنراتور را برای تامین برق اضطراری خود یک انتخاب مناسب و مقرون به صرفه در نظر گرفت اما برای خرید یک دیزل ژنراتور خوب باید چه پارامتر هایی را در نظر گرفت؟ چه دیزل ژنراتوری مناسب کار ماست؟ و به طور کلی ویژگی های یک دیزل ژنراتور خوب شامل چه مواردی است؟ برای رسیدن به پاسخ مناسب با ما همراه باشید.

دیزل ژنراتور خوب و مناسب باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

ویژگی های یک دیزل ژنراتور خوب و مناسب:

  • متناسب بودن دیزل ژنراتور با پروژه ما : بایستی در ابتدا از دیزل ژنراتوری استفاده کنیم که متناسب با توان درخواستی ماست. دیزل ژنراتور انتخابی ما نباید کمتر و بیشتر از توان مد نظر ما باشد. پیشنهاد می شود در ابتدا قبل از انتخاب برند توان مد نظر خود را با کارشناسان فنی چک کنید.
  • معتبر بودن برند : تیم فنی شرکت بینش ابتکار خاورمیانه به هیچ عنوان استفاده از دیزل ژنراتورهایی که فاقد برند معتبر هستند را پیشنهاد نمی کند. پیشنهاد می شود با توجه به توان مد نظر پروژه از برندهای برتر اروپایی نظیر دیزل ژنراتور پرکینز ، کامینز و یا ولوو استفاده کرده و اگر محدودیت های مالی دارید پیشنهاد می شود از دو برند مطرح چینی یعنی دیزل ژنراتور بادوین و یا تلک استفاده کنید.
  • تجهیزات جانبی کامل : دیزل ژنراتوری مناسب است که تقریبا اکثر لوازم و تجهیزات جانبی شامل پنل های کنترلی، تجهیزات تهویه مناسب، تجهیزات عایق بندی صدا (کانوپی) و ... را دارا باشد.
  • پشتیبانی مناسب : شرکت تحویل دهنده دیزل ژنراتور شما باید از سیستم شما پشتیبانی مناسبی کند. به طور مثال شرکت بینش ابتکار خاورمیانه برای تمامی محصولات خود گارانتی و پشتیبانی یک ساله یا 1000 ساعت کار را به مشتریان خود ارائه می دهد.

راهنمای خرید و استعلام قیمت پس از انتخاب دیزل ژنراتور مد نظر:

پس از انتخاب برند و دیزل ژنراتور مناسب خود پیشنهاد می شود با کارشناسان فنی و یا واحد فروش شرکت بینش ابتکار خاورمیانه تماس گرفته تا بتوانید استعلام قیمت روز و یا مشاوره خرید دریافت نمایید. شرکت بینش ابتکار خاورمیانه با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه تولید و واردات موتور های دیزلی روز دنیا محصولات خود را با ارائه گارانتی معتبر و تضمین اصالت کالا در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

آدرس وب سایت : https://bineshebtekar.com/

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز