خبرگزاری کار ایران

سفارش انواع نان سنتی خوش عطر و بو از پلتفرم اسنپ فود

سفارش انواع نان سنتی خوش عطر و بو از پلتفرم اسنپ فود
کد خبر : ۱۴۱۴۷۱۲

 

عطر و بوی نان‌های داغ و تازه سنتی به‌قدری لذت‌بخش و اشتهاآور است که حتی اگر سیر باشید، مشتاق می‌شوید که کمی از آنها را نوش‌جان کنید. این نان‌ها طعم فوق‌العاده‌ای دارند، برای همین وسوسه‌تان می‌کنند که برای وعده‌های غذایی مختلفتان آنها را بخرید.

اما آیا ساعت‌ها ماندن در صف ارزش چشیدن طعم عالی مزه این نان‌ها را دارد؟ اینکه مدتی طولانی در صف بمانید و از کار و زندگی‌تان بزنید تا نان تازه بخرید؟ اگر کمی فکر کنید، متوجه می‌شوید که هیچ عاملی به اندازه زمان و انرژی‌تان با اهمیت نیست؛ بنابراین اگر منطقی به پاسخ این سؤال بیندیشید، قطعاً پاسخ‌تان منفی خواهد بود.

ولی آیا چاره‌ای برای چشیدن طعم عالی نان تازه بدون اتلاف انرژی و زمان وجود ندارد؟ بله، اپلیکیشن اسنپ فود این تجربه عالی را با تحویل نان داغ و تازه درب منزل برایتان به‌ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید از این سرویس انواع نان خوشمزه را با چند کلیک ساده سفارش دهید. اما آیا انواع نان‌های سنتی این سرویس را می‌شناسید؟

معرفی انواع نان سنتی سرویس نان اسنپ فود

قبل از خرید، باید تفاوت انواع نان با یکدیگر را بدانید تا بتوانید نانی متناسب با ذائقه‌تان بخرید. انواع مختلفی از این غلات مقوی در فروشگاه اسنپ فود عرضه می‌شوند که هر کدام ویژگی‌ها و مزیت‌های خاص خود را دارند. در ادامه ویژگی‌های هر یک از انواع نان‌های سنتی را که می‌توانند جایگاه عالی در سفره ایرانی‌ها داشته باشند، بررسی می‌کنیم:

نان سنگک

نان سنگک یکی از پرطرفدارترین نان‌های اصیل و سنتی ایرانی است. در هر محله‌ای حداقل چند نانوایی برای پخت این غلات وجود دارد.

سنگک مزه بسیار خوبی دارد و بسیاری از ایرانی‌ها با هر بار رفتن به نانوایی حجم زیادی از آن را می‌خرند تا مدت‌ها این نان را در کنار انواع غذا‌های مختلف صرف کنند.

نان سنگک ضخامتی کم و حدود 8 میلی‌متر دارد و طول آن به 70 سانتی‌متر نیز می‌رسد، برای همین جزء بزرگترین نان‌های ایرانی است. این غلات را داخل تنور‌هایی با سنگ‌ریزه‌های فراوان می‌پزند؛ به‌همین‌دلیل گاهی به بخشی از این نان‌ها یک تکه سنگ چسبیده است؛ بنابراین قبل صرف حتماً باید به‌خوبی تمام قسمت‌های آن را نگاه کنید.

نان لواش

نان لواش جزء نازکترین غلات است که حدود 3 میلی‌متر ضخامت دارد و در بسیاری از کشور‌های دنیا مثل ارمنستان، ترکیه و ... سرو می‌شود.

این غلات کالری کمتری نسبت به هم‌خانواده‌های خود دارد، برای همین گزینه‌ای جذاب برای ورزشکاران و کسانی است که به سلامتی‌شان اهمیت می‌دهند.

وزن سبک و زودهضم‌بودن نان لواش نیز جزء ویژگی‌های محبوب آن به‌شمار می‌آید. شما می‌توانید این غلات را برای وعده‌های صبحانه، ناهار و شام سرو کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

بربری و تافتون

نان بربری و تافتون در نقطه مقابل نان لواش قرار می‌گیرند. در واقع تفاوت نان تافتون و لواش در ضخامت آنها است؛ نان‌های بربری و تافتون معمولاً با ضخامت حدود 3.5 سانتی‌متری پخته می‌شوند، درصورتی‌که نان‌های لواش فقط حدود چند میلی‌متر ضخامت دارند.

نام نان‌های بربری از قبیله‌ای به نام بربر گرفته شده است. این غلات خوشمزه معمولاً به‌صورت بیضی یا دایره‌ای تولید می‌شوند و برای صرف در صبحانه بهترین گزینه هستند. بربری‌ها به‌دلیل حجم و ضخامت زیاد به‌تنهایی می‌توانند یک وعده غذایی کامل باشند و شکمتان را سیر کنند.

تافتون‌ها شباهت زیادی به نان‌های بربری دارند، فقط در پخت آنها از جوش‌شیرین استفاده نمی‌شود؛ بنابراین می‌توان این غلات را سلامت‌محورتر دانست. تافتون‌ها معمولاً در حومه شهر‌ها یا روستا‌ها پخته می‌شوند و از آنها برای صرف صبحانه استفاده می‌کنند.

نان توموشی

اگر در جنوب ایران زندگی کنید، حتماً نام توموشی را به گوش شنیده‌اید؛ این غلات محبوبیت زیادی در جنوب کشورمان دارد و جزء نان‌های سنتی سرویس اسنپ فود نیز به‌شمار می‌آید. شاطر‌ها برای پخت توموشی از ترکیب آرد و تخم‌مرغ استفاده می‌کنند.

سفارش انواع نان سنتی خوش عطر و بو از پلتفرم اسنپ فود

نان توموشی، نانی جنوبی و خوشمزه

ترکیب توموشی با 2 نوع سس خوشمزه جنوبی به نام‌های سوراغ و مهیاوه فوق‌العاده است؛ بنابراین پیشنهاد می‌دهیم حتماً چند عدد از آن را بخرید و به‌عنوان میان‌وعده یا حتی وعده‌های غذایی اصلی‌تان به‌همراه سس‌های مخصوص نوش‌جان کنید.

نان جو

مزه نان جو کمی به تلخی می‌زند، اما این غلات فواید زیادی برای درمان بیماری‌ها به‌خصوص بیماری دیابت دارد.

سفارش انواع نان سنتی خوش عطر و بو از پلتفرم اسنپ فود

نان جو، غلاتی پرخاصیت و پرفایده

نانوایی‌ها نان جو را به‌عنوان نان رژیمی نیز می‌فروشند، چون ارزش غذایی فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند بهترین گزینه برای صرف در وعده‌های غذایی مختلف بیماران باشد.

نان اهری

اهر یکی از شهرهای مهم در آذربایجات شرقی است که مردم آنجا نان مخصوص و محلی خوشمزه‌ای به نام نان اهری را می‌پزند. این نان قدمت زیادی دارد و حتی در گذشته از آن به‌عنوان یک وعده غذایی کاملا و منحصربه‌فرد استفاده می‌کردند.

از جمله ترکیبات نان اهری می‌توان به زنجبیل، ماست پرچرب، تخم‌مرغ، سرکه سفید، وانیل، روغن و شکر اشاره کرد. برای تزیینات این غلات نیز از شیره‌انگور یا زعفران استفاده می‌کنند.

نان با ترکیبات مختلف

بسیاری از نانوایی‌ها نان‌ها را با ترکیبات مختلف تهیه می‌کنند تا ارزش غذایی آنها بالا برود و طعم بهتری داشته باشند. از جمله این ترکیبات می‌تواند به کنجد، سیب‌زمینی، سیاه‌دانه، روغن، خرما، سبوس یا سبزی‌های خوشمزه مثل شوید اشاره کرد. این ترکیبات طعمی منحصربه‌فرد به غلات می‌بخشند، برای همین در بیشتر نانوایی‌ها استفاده می‌شوند.

اسنپ فود؛ عرضه‌کننده انواع نان‌های سنتی و خوشمزه

در این مطلب به‌طور کامل درباره انواع نان سنتی خوشمزه صحبت کردیم که می‌تواند آنها را از پلتفرم اسنپ فود بخرید. در واقع سرویس اسنپ فود یک پلتفرم نانوایی به صورت آنلاین است و کاربران می‌توانند با چند کلیک ساده نان‌های مورد علاقه‌شان را از آن سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرند.

سرویس اسنپ فود علاوه‌بر نان‌هایی که معرفی کردیم، زمینه فروش نان‌های محلی دیگری را مانند نان قاق، کاکولی، خرفه، فطیر، کوکه و ... به‌وجود آورده است. بنابراین با این سرویس به دنیایی از انواع نان‌های خوشمزه دسترسی خواهید داشت.

علاوه‌بر انواع نان سنتی که در این مطلب معرفی کردیم، نان‌های فانتزی و خارجی نیز در اسنپ فود عرضه می‌شوند که کیفیت و طعم عالی دارند و برای تهیه فست‌فود‌های مختلف بهترین گزینه هستند. بنابراین اگر هوس خوردن غذای آماده کرده‌اید و می‌خواهید این غذا‌ها را داخل خانه درست کنید، همین‌حالا سری به سرویس نان اسنپ فود بزنید تا علاوه‌بر فروشگاه‌های نان سنتی، تعداد زیادی از فروشگاه‌های نان بین‌المللی را نیز ببینید که این غلات را با کیفیت فوق‌العاده عالی و مناسب و با طعم و مزه بی‌نظیر می‌فروشند.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز