خبرگزاری کار ایران

23 درصد تخفیف بر روی درب دوجداره ریمادزیو، حمل، اجرا و مونتاژ تخصصی در آفن

23 درصد تخفیف بر روی درب دوجداره ریمادزیو، حمل، اجرا و مونتاژ تخصصی در آفن
کد خبر : ۱۳۹۹۸۱۹

درب دوجداره ریمادزیو با جدیدترین تکنولوژی در ابعاد مختلف ساخته می‌شود که تاثیر فوق العاده‌ای بر زیبایی و جداسازی فضای اداری می‌گذارد. در واقع از این نوع درب بیشتر برای فضاهای اداری و جداسازی بخش‌های مختلف محیط کاری و اداری همچون اتاق کنفرانس، اتاق مدیریت و یا اتاق کار استفاده می‌شود.

 در این درب‌ها برای کارایی بهتر به جای یک شیشه از دو شیشه استفاده شده و از فریم اختصاصی 4 سانتی متری تولید می‌شوند. برای دستگیره درب دوجداره ریمادزیو از دستگیره هوپه سوییس دوجداره استفاده می‌گردد. درب دوجداره ریمادزیو از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است؛ از این رو نیازی به ایجاد ستون‌های بسیار در محیط برای نصب این درب نیست.

23 درصد تخفیف روی درب دوجداره ریمادزیو

درب به عنوان جداسازی یک بخش از بخش دیگر در داخل منازل یا مکان‌های اداری به کار می‌رود. امروزه درب‌های دوجداره شیشه ای طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده زیرا تاثیر فوق العاده ای بر زیبایی دکوراتیو مکان می‌گذارد. اگر به دنبال تهیه درب دوجداره پارتیشنی هستید، تنها درب دوجداره پارتیشنی تولید شده در ایران به نام ریمادزیو، از فریم اختصاصی 4 سانتی متری آفن و پرکننده شیشه‌های 4 میلی‌متری سکوریت تولید شده است که دارای درزبندی و صداگیری بالاتری نسبت درب‌های تک جداره می‌باشد. دستگیره هوپه سوییس دوجداره در فریم دایکاست شده آلومینیوم این درب جانمایی شده است و هر لنگه درب ریمادزیو دارای 2 عدد لولا اختصاصی آفن می‌باشد.

پارتیشن اداری با درب دوجداره ریمادزیو یکی از نمونه‌های محبوب است که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید این درب مقاوم و زیبا برای محیط اداری خود می‌توانید از طرح تخفیفی 23 درصد مجموعه آفن در این زمینه برخوردار شوید و آن را با قیمت مناسب تهیه نمایید.

پس می‌توانید درب دوجداره ریمادزیو را در طرح تخفیفی 23 درصد آفن با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید. با این طرح هزینه حمل و نصب درب نیز کاهش خواهد یافت. البته این طرح تخفیف در زمینه حمل و نقل و همچنین نصب، شامل تمامی آیتم‌ها است و تنها مختص درب دوجداره نیست. از این رو می‌توانید با خرید خود در زمان معین از تمامی آیتم‌ها و این امور تخفیفی برخوردار شوید. برای استفاده از این طرح تخفیفی می‌توانید از 26 شهریور تا 26 مهر اقدام به خرید نمایید.

23 درصد تخفیف بر روی درب دوجداره ریمادزیو، حمل، اجرا و مونتاژ تخصصی در آفن

حمل، مونتاژ و اجرای تخصصی

برای تکمیل پارتیشن نیاز به افزودن دربی برای ورود و خروج به بخش‌های مختلف است. درب‌های دوجداره می‌توانند گزینه مناسبی برای فضاهای اداری پارتیشنی، بدون دیوار و فلت باشند. مجموعه آفن درب‌های دوجداره در انواع مختلف و ابعاد متنوع با قیمت بسیار مناسب ارائه می‌دهد، از این رو برای تهیه آسان و با قیمت مناسب برای متقاضیان، طرح تخفیفی روی آیتم‌های حمل و اجرای تخصصی درب دوجداره ریمادزیو گذاشته است. از 26 شهریور تا 26 مهر به مناسبت بیست و سومین سالگرد آغاز به کار برند آفن، 23 درصد تخفیف شامل آیتم‌های حمل، مونتاژ و اجرای تخصصی درب‌های دوجداره ریمادزیو می‌شود. برای استفاده از این تخفیف فوق العاده می‌توانید در طی مدت زمان اعلام شده با مراجعه به وبسایت آفن https://afn-co.com اقدام به تهیه درب دوجداره ریمادزیو نمایید؛ از این رو برای برخورداری از این طرح تخفیفی فوق العاده درنگ نکنید.

23 درصد تخفیف بر روی درب دوجداره ریمادزیو، حمل، اجرا و مونتاژ تخصصی در آفن

کلام آخر

اگر به فکر ایجاد تغییرات در فضای اداری خود هستید، می‌توانید از درب دو جداره در انواع شیشه ای مات، شفاف یا رنگی در فضای اداری خود استفاده نمایید. درب ریمادزیو با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، در انواع مختلف طرح و ابعاد ساخته می‌شود که جلوه ای زیبا و متفاوت به فضای پارتیشن بندی شده می‌بخشد. درب‌های ریمادزیو به صورت دوجداره هستند که این امر تاثیر بسزایی بر افزایش استحکام و مقاومت آن می‌گذارد. در واقع با استفاده از این درب دیگر نگران استحکام پارتیشن اداری خود نخواهید بود.

مجموعه آفن در ارائه درب‌های دوجداره در انواع مختلف با ابعاد متنوع در این حوزه پیشرو شده است. امکان سفارش این درب با ابعاد و رنگ‌های مختلف فریم و شیشه‌های مات ساده و لمینت و رنگی نیز وجود دارد. از 26 شهریور الی 26 مهر به مناسبت بیست و سومین سالگرد آغاز به کار برند آفن، می‌توانید از طرح تخفیفی 23 درصدی این مجموعه در زمینه خرید درب دو جداره ریمادزیو، و آیتم‌های حمل، مونتاژ و نصب اختصاصی برخوردار شوید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز