خبرگزاری کار ایران

خرید فروسیلیس:

راهنمای انتخاب بهترین محصول

 راهنمای انتخاب بهترین محصول
کد خبر : ۱۳۹۸۶۴۰

 

خرید فروسیلیس نیازمند شناخت آن است. فروسیلیس به عنوان یک اکسید کننده و یک آلیاژ طلا در صنعت فولادسازی استفاده می‌شود. برای به دست آوردن ترکیب شیمیایی فولاد واجد شرایط و اطمینان از کیفیت فولاد، در مرحله نهایی فولادسازی باید اکسید زدایی شود، بین سیلیسیم و اکسیژن میل ترکیبی شیمیایی زیاد است، بنابراین فروسیلیس یک اکسید فولادی قوی برای رسوب زدایی و دی اکسیداسیون است. در ادامه کاربرد هر نوع از این آلیاژ را برای هر کاربرد توضیح می­دهیم.

کاربردهای فروسیلیس

(1) در صنعت فولاد، استفاده از پودر فروسیلیکون در الفین‌های با دمای بالا می‌تواند گرمای زیادی را آزاد کند، این ویژگی اغلب به عنوان عامل گرمایش شمش فولاد برای بهبود کیفیت و بازیابی شمش‌ها استفاده می‌شود.

(2) به عنوان تلقیح کننده و ندولایزر در صنعت چدن استفاده می‌شود. چدن یک ماده فلزی مهم در صنعت مدرن است، ارزان‌تر از فولاد، با ذوب آسان، عملکرد ریخته گری عالی و بسیار بهتر از فولاد درگیر ظرفیت لرزه‌ای، به ویژه چدن انعطاف پذیر می­­شود. افزودن مقدار مشخصی فروسیلیس در چدن می‌تواند از تشکیل کاربیدها در آهن جلوگیری کند و باعث رسوب و کروی شدن گرافیت شود. بنابراین، در تولید آهن داکتیل، فروسیلیس یک تلقیح مهم (برای کمک به رسوب گرافیت) است.

(3) تولید آلیاژ آهنی به عنوان یک عامل کاهنده. نه تنها میل ترکیب شیمیایی بین سیلیکون و اکسیژن بسیار زیاد است، بلکه محتوای کربن فروسیلیکون بالا، بسیار کم است. بنابراین، فروسیلیکون بالا (یا آلیاژ سیلیسی) کم کربن است که بیشتر به عنوان یک عامل کاهنده استفاده می‌شود.

(4) استفاده از جنبه‌های دیگر. پودر فروسیلیس آسیاب شده یا اتمیزه شده می‌تواند به عنوان یک فاز تعلیق در صنعت بهره برداری استفاده شود. در صنعت تولید الکترود می‌توان از آن به عنوان پوشش الکترود استفاده کرد. فروسیلیس با سیلیکون بالا در صنایع شیمیایی می‌تواند برای تولید سیلیکون و سایر محصولات استفاده شود.

اگر به دنبال قیمت فروسیلیس روز میگردید روی این لینک کلیک کنید

راهنمای انتخاب فروسیلیس

اگر قصد خرید فروسیلیس دارید، این بخش را با دقت بیشتر بخوانید. نیاز خود را شناسایی کنید تا نوع مناسب این آلیاژ را برای هدف خود انتخاب کنید. فروسیلیس به طور گسترده در صنعت فولاد، صنعت ریخته گری و سایر تولیدات صنعتی استفاده می‌شود.

فروسیلیس یک اکسیدزدای ضروری در صنعت فولادسازی است. در مشعل، فروسیلیس برای اکسید زدایی بارش و اکسیداسیون استفاده می‌شود. از آهن آجری به عنوان سیمان برای فولادسازی نیز استفاده می‌شود. افزودن مقدار معینی از سیلیکون در فولاد می‌تواند به طور قابل توجهی استحکام، سختی و کشش فولاد را بهبود بخشد، نفوذپذیری فولاد را بهبود بخشد و افت هیسترزیس فولاد ترانسفورماتور را کاهش دهد. 0.30

فروسیلیس با سیلیکون بالا یا آلیاژهای سیلیسی در صنعت فروآلیاژ به عنوان عوامل کاهنده برای تولید فروآلیاژهای کم کربن استفاده می‌شود. فروسیلیس را می‌توان به چدن برای تلقیح‌های چدن گره‌ای اضافه کرد و می‌تواند از تشکیل کاربیدها جلوگیری کند، رسوب گرافیت و کروی شدن را افزایش دهد و عملکرد چدن را بهبود بخشد.

پودر فرو سیلیس در صنعت فرآوری مواد معدنی می‌تواند به عنوان یک فاز تعلیق در صنعت تولید الکترود برای پوشش الکترود استفاده شود. فروسیلیس با سیلیکون بالا در صنعت برق می‌تواند برای تهیه سیلیکون خالص نیمه هادی به کار رود.

فروسیلیس با سیلیکون بالا در صنایع شیمیایی برای ساخت سیلیکون و غیره استفاده شود.

 راهنمای انتخاب بهترین محصول

طیف وسیعی از گریدهای فروسیلیس در حال حاضر در آفریقای جنوبی به بازار عرضه می‌شود و یکی از اولین مشکلاتی که در طراحی یک کارخانه جدید نیمه سنگین وجود دارد، انتخاب درجه مناسب محیط برای شرایط جداسازی خاص است. انتخاب باید بر اساس در نظر گرفتن موارد زیر در رابطه با ویسکوزیته و ویژگی‌های پایداری محیط باشد:

(1) تراکم جداسازی مورد نیاز،

(2) اندازه سنگ معدنی که باید تصفیه شود،

(3) وضوح جداسازی مجدد.

(4) هزینه‌ها

برای ارتباط بدون واسطه با تولیدکنندگان و فروشندگان انواع فروآلیاژ و فروسیلیس اینجا کلیک کنید.

منحنی ترومپ

منحنی توزیع معرفی شده توسط ترومپ به طور کلی به عنوان معیاری برای سنجش کارایی جداسازی در هر سیستم نیمه سنگین پذیرفته شده است.

تراکم جداسازی

به طور کلی، برای جداسازی بالای حدود 3.0 برای موارد ساکن و 3.2 برای سیکلون ها، استفاده از فروسیلیکون اتمیزه شده ضروری است، زیرا بالاتر از چگالی خمیر واقعی حدود 3، ویسکوزیته مواد آسیاب شده، به سرعت به نسبت‌های غیرقابل مدیریت افزایش می‌یابد. در چگالی های بالاتر، صرفاً انتخاب درجه‌ای از فروسیلیکون اتمیزه شده است که پایداری کافی را در سوسپانسیون چگالی مورد نیاز را نشان می‌دهد.

اندازه سنگ معدن

اندازه سنگ معدنی که باید تصفیه شود به طور کلی نوع مخزن جداسازی مورد استفاده را تعیین می‌کند. قطعات سنگ معدن بزرگتر از 25 میلی متر را نمی‌توان در جداکننده دینامیکی جابجا کرد.

این به نوبه خود بر انتخاب محیط تأثیر می‌گذارد زیرا در جداسازی دینامیکی به یک محیط پایدارتر نیاز است. یک محیط ریزتر برای جداسازی دینامیکی نسبت به جداسازی استاتیک ضروری است، زیرا نیروهای بیشتر درگیر در جداسازی دینامیکی تمایل به ضخیم شدن محیط و ایجاد دیفرانسیل‌های بالا را افزایش می‌دهد.

 راهنمای انتخاب بهترین محصول

وضوح جدایی

در محدوده‌های چگالی پایین‌تر، می‌توان از فروسیلیس آسیاب شده یا اتمیزه استفاده کرد. فروسیلیس آسیاب شده معمولاً ترجیح داده می‌شود زیرا ارزان‌تر است. با این حال، در مواردی که جداسازی دقیق مورد نیاز است یا شرایط خورنده شدیدی وجود دارد، استفاده از فروسیلیس اتمیزه شده ممکن است قابل توجیه باشد.

در مواردی که تصمیم گرفته شده است که فروسیلیس آسیاب شده جداسازی کافی را فراهم ‌کند، ضروری است که محیط مورد استفاده، پایداری کافی داشته باشد.

همانطور که قبلاً ذکر شد، اغلب می‌توان از گریدهای بسیار درشت فروسیلیس با جداکننده‌های استاتیک در فرآیندهایی استفاده کرد که در آن محیط توسط لجن‌های تولید شده و توسط خوراک تثبیت می‌شود یا به طور مصنوعی اضافه می‌شود. با این حال، این عمل توصیه نمی‌شود، زیرا به طور اجتناب ناپذیری منجر به افزایش ویسکوزیته متوسط به ضرر راندمان جداسازی می‌شود.

هزینه‌ها و قیمت خرید فروسیلیس

در حال حاضر، قیمت خرید فروسیلیس اتمیزه شده بیش از دو برابر فروسیلیس آسیاب شده است. هنگامی که قرار است بین مواد آسیاب شده و اتمیزه شده انتخابی انجام ‌شود، صرفاً مقایسه قیمت‌ها کافی نیست. مزیت‌های اقتصادی کلی فروسیلیس اتمیزه شده باید در نظر گرفته شود. این موارد شامل مصرف کمتر به دلیل خوردگی کمتر، چسبندگی و مغناطیسی است.

تلفات جداکننده؛ بهره وری بیشتر از جداسازی؛ و یک کنسانتره فله کوچکتر، که هزینه‌های بعدی را کاهش می‌دهد. مقایسه دقیق هزینه فقط با آزمایش‌های گیاهی در مقیاس کامل انجام می‌شود، اما متأسفانه این  راهکار همیشه راحت نیست.

هنگامی که فروسیلیس به یک مدار باز کننده اضافه می‌شود، باید مراقب بود که ریزه‌ها توسط فلوتاسیون از بین نرود.

نتیجه

امید است که این مقاله نشان داده باشد که فروسیلیس ماده ساده و موثری برای جداسازی محیط سنگین است، مشروط بر اینکه درجه صحیح برای کاربرد خاص انتخاب شود. برای کمک به کاربران، دستورالعمل‌هایی برای انتخاب صحیح درجه برای هر کاربرد، ارائه شده است.

تکنولوژی ساخت فروسیلیس در حال حاضر به خوبی تثبیت شده است، و بعید به نظر می‌رسد که هیچ پیشرفت عمده‌ای در این زمینه در این مرحله امکان پذیر باشد یا تضمین شود.

چنانچه سوالی دارید که در این مطلب به آن پاسخ داده نشده و یا نیاز به مشاوره و قیمت خرید فروسیلیس دارید با تجارتگرام تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز