خبرگزاری کار ایران

عضو شورای سیاست‌گذاری ستاد پزشکیان در استان قزوین:

حمایت از کاندیدای اجاره ای به جایگاه اصلاح طلبان خدشه وارد کرد

حمایت از کاندیدای اجاره ای به جایگاه اصلاح طلبان خدشه وارد کرد
کد خبر : ۱۴۹۶۴۵۶

با زخم خوردگان حوادث اخیر همدرد و با پزشکیان همراه هستیم

عضو شورای سیاستگذاری ستاد دکتر پزشکیان در استان قزوین گفت: تایید صلاحیت پزشکیان به عنوان کاندیدای اختصاصی نتیجه مقاومت مدنی مردم و موضع فعالانه جبهه اصلاحات در دو انتخابات گذشته بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نصرت‌اله علیرضایی در همایش انتخاباتی حامیان دکتر پزشکیان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیخانی نماینده ادوار مجلس و جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان بوئین زهرا و اقشار مختلف مردم در شهر سگزآباد برگزار شد در سخنانی بیان داشت: زمانی صاحبان قدرت جامعه را متفرق می‌کنند  برخی موقع در تاریخ فرصتی فراهم می‌شود که دل‌ها مجدداً به هم نزدیک و حساسیت‌ها بیشتر می.شود و ما احساس می‌کنیم که می‌توانیم یک اثرگذاری تاریخی، مهم و معنا دار در سرنوشت سیاسی و اجتماعی خود داشته باشیم.

وی بیان کرد: از حجت الاسلام علیخانی تقدیر می‌کنیم که در سراسر استان در این مدت بسیج شده‌اند و همراه با دکتر محمد علیخانی که ریاست ستاد دکتر پزشکیان را بر عهده دارند، شهر به شهر می‌روند و حساسیت ها را گوشزد می‌کنند و شرایط خاصی که کشور درگیر آن هست را برای مردم تبیین می‌کنند و این فرصت را مغتنم می‌شمارند تا تغییری در وضعیت کشور اتفاق بیافتد.

این چهره فعال اصلاح‌طلب ادامه داد: در انتخابات‌های گذشته، اصلاح طلبان با نامزدهای اجاره‌ای و نیابتی در انتخابات شرکت می‌کردند که این رویکرد هزینه‌های سنگین سیاسی و اجتماعی برای آنها در پی داشت و به اعتبار و جایگاه این جریان خدشه وارد کرد.

وی افزود: در سه انتخابات ۹۸ و ۱۴۰۰ و بویژه انتخابات سال ۱۴۰۲  باتوجه به روند و نتیجه رد صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان، اصلاح طلبان از معرفی کاندیداها و ارائه لیست اجتناب کردند و از اتخاذ یک موضع انفعالی به موضع و رویکرد فعالانه نسبت به انتخابات رسیدند.

فرماندار سابق شهرستان آوج تصریح کرد: نقش خاتمی در این میان بسیار اثر بخش بود و از موضع اخلاقی و پدرانه که همیشه اتخاذ می کرد گذر کرد و به موضعی سیاسی تغییر رویه داد و با صدور بیانیه و اعلام حمایت از رویکرد جبهه اصلاحات و تاکید بر ورود صرفا با کاندیدای اختصاصی نقش تاریخی خود را در این مقطع حساس ایفا کرد و جبهه اصلاحات هم در بیانیه ها و لیست کاندیدهای اختصاصی بر این رویه و نگاه جدید تاکید ورزید.

علیرضایی افزود: جامعه ما به ویژه نسل جوان و زنان در این چند سال اخیر هزینه های زیادی از نظر اجتماعی، سیاسی و امنیتی متحمل شد و امروز ما با این زخم ها و جراحت هایی که بر این طیف از جامعه وارد شد همدرد و هم داغیم و از آرمان آنها که یک زندگی مبتنی بر احساس امنیت، احترام و بدور از اجبار و تحمیل سبک زندگی است هم داستان و هم رای هستیم اما باور داریم که از فرصت پیش آمده باید استفاده کرد و با دکتر پزشکیان همراهی و از ایشان حمایت کرد.

وی بیان داشت: امیدواریم با انتخاب دکتر پزشکیان شرایط و فضایی در کشور ایجاد شود که مردم احساس امید و امنیت کنند، مزاحمت ها و دخالت ها برچیده شود، بستر شایسته سالاری و اتحاد رویکرد علمی و مبتنی بر تخصص و کارشناسی در داخل فراهم شود و با یک رویکرد مبتنی بر تعامل، گفت و گو و تنش زدایی در سیاست خارجی بتوانیم ایران را به جایگاه شایسته و واقعی خود نزدیک کنیم و ما فکر می کنیم که دکتر پزشکیان می تواند گام هایی در این مسیر بردارد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: دولت ها با هم فرق می‌کنند. حرف دکتر ظریف را در ذهنتان مرور کنید چرا که دولتی که مورد احترام مردم باشد و بتواند به زبان دنیا با دنیا ارتباط برقرار کند موفق خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز