خبرگزاری کار ایران

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران خبر داد؛

ارائه خدمات مشاوره به بیش از ۵ هزار مددجوی تهرانی

ارائه خدمات مشاوره به بیش از ۵ هزار مددجوی تهرانی
کد خبر : ۱۵۰۸۷۵۷

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران از ارائه خدمات مشاوره به ۱۲ هزار و ۳۱۷ مددجوی تهرانی در ۳ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مهدی سلامی با اعلام گزارشی از عملکرد این نهاد در بخش خدمات مشاوره، گفت:  کمیته امداد به منظور ارتقاء سطح آگاهی مددجویان و ایجاد توانایی های لازم در جامعه هدف به منظور پیشگیری و حفظ سلامت روانی مددجویان اقدامات مختلفی را در طول سال انجام می دهد.

وی افزود: ارائه خدمات مشاوره در قالب مشاوره ازدواج، امور تحصیلی و خانوادگی با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و بهداشت روانی مددجویان تحت حمایت و فرزندان آنان انجام می شود.

سلامی با بیان اینکه در ۳ ماهه نخست سال جاری، ۵ هزار و ۹۴۸ مددجوی تحت حمایت از خدمات مشاوره‌ای بهره مند شده اند، بیان کرد: این خدمات شامل مشاوره فردی و گروهی بوده و در همین جهت ۴ هزار و ۵۸۱ نفر از مشاوره فردی  و ۱۳۶۷  نفر از مشاوره گروهی بهره‌مند شدند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران  ادامه داد: در همین مدت زمان نیز ۱۱۷۲ مددجو نیز از آموزش های پیشگیرانه مهارت های زندگی، ارتباط مؤثر .. نوجوانان، سواد رسانه و فضای مجازی، فرزند پروری و ... برخوردار شده اند.

وی، گفت: همچنین در سال گذشته ۱۲ هزار و ۳۱۷ مددجوی تحت حمایت از خدمات مشاوره فردی و گروهی بهره مند شده اند. ۳ هزار و ۵۳۶ مددجو نیز از دوره های آموزش پیشگیرانه آسیب های روحی و روانی به ترتیب اختلال اضطراب، افسردگی و وسواس برخوردار شدند.

سلامی به راه اندازی کلینیک راه زندگی (رز) در کمیته امداد استان تهران اشاره کرد و گفت: همه خدمات این مجموعه برای مراجعین مددجویی رایگان و برای سایر مراجعین با تخفیف ۵۰ درصد، نسبت به تعرفه های سازمان نظام روانشناسی ارائه می شود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز