خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی اعلام‌ کرد:

رگبار باران و رعد و برق در ۱۶ استان

رگبار باران و رعد و برق در ۱۶ استان
کد خبر : ۱۵۲۹۷۸۵

امروز (یکشنبه) در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و مناطقی از استان‌های اردبیل، شمال و شرق آذربایجان شرقی، ارتفاعات کرمان، بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی و ارتفاعات هرمزگان، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می شود.

به گزارش ایلنا از سازمان هواشناسی، بارش در دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی مازندران و گلستان شدت دارد.

دوشنبه در مناطقی از شرق گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز در استان‌های البرز، تهران و سمنان، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می دهد.

همچنین دوشنبه در ساعات بعد از ظهر در جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان افزایش ابر و احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.

سه شنبه این شرایط در شمال استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران ادامه خواهد داشت.

چهارشنبه و پنجشنبه در مناطقی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و نیمه غربی سواحل دریای خزر، رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

امروز و فردا در نیمه شرقی و مناطقی از مرکز کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود.

امروز دریای خزر و طی امروز و فردا دریای عمان و شرق تنگه هرمز مواج است.

آسمان امروز تهران نیمه ابری همراه با افزایش باد، در بعضی ساعت‌ها ابری با افزایش باد شدید، گاهی رگبار و رعد و برق خواهد بود. کمینه دمای امروز پایتخت ۱۹ درجه سانتی‌گراد ثبت شد و در گرمترین ساعت روز به ۲۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز