خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بازرسی استانداری تهران خبر داد:

تذکر به برخی دستگاه‌ها بابت کوتاهی و کم کاری‌ در حوزه خدمات سفر‌های تابستانی

تذکر به برخی دستگاه‌ها بابت کوتاهی و کم کاری‌ در حوزه خدمات سفر‌های تابستانی
کد خبر : ۱۴۹۷۰۶۸

مدیرکل بازرسی استانداری تهران از ارزیابی دستگاه‌های مختلف حوزه خدمات سفر‌های تابستانی استان تهران و تجلیل دستگاه‌های برتر و تذکر به برخی دستگاه‌ها به علت کوتاهی و کم کاری‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، مدیرکل بازرسی استانداری تهران از ارزیابی دستگاه‌های مختلف حوزه خدمات سفر‌های تابستانی استان تهران و تجلیل دستگاه‌های برتر و تذکر به برخی دستگاه‌ها به علت کوتاهی و کم کاری‌ها خبر داد.

اسدالله تقی زاده گفت: با توجه به لزوم ارزیابی و انتخاب کمیته‌های برتر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان تهران؛ ارزیابی‌ها از سطوح پایین‌تر و از شهرستان‌ها شروع شد و به دستگاه‌ها و سطوح برتر استانی رسید و ما ۱۴ طرح استانی، ۱۶ فرمانداری در سطح استان و نزدیک به ۴۸ دستگاه را ارزیابی کردیم.

مدیرکل بازرسی استانداری تهران افزود: اقدامات خوب دستگاه‌ها در خصوص موضوع اسکان، رفاه و امداد در پایان دوره تجلیل و در صورت کوتاهی و کم کاری دستگاه‌ها نیز تمام مواد رصد و تذکر داده شد.

اسدالله تقی زاده افزود: در ارزیابی‌های انجام شده فرمانداری تهران در گروه (الف)، فرمانداری بهارستان در گروه (ب) و فرمانداری فیروزکوه در گروه (ج) برتر شناخته شده و تجلیل شدند.

مدیرکل بازرسی استانداری تهران گفت:در کمیته‌ها نیز با دو دیدگاه اقدامات سنجیده شد که یک دیدگاه درجهت اقدامات برای کاهش مرگ و میر‌ها در سفر بود که در این خصوص اورژانس و هلال احمر و حمل و نقل و ترافیک تجلیل شدند.

وی گفت:در خصوص دیدگاه و گروه دوم نیز از منظر رفاه و اسکان بررسی‌ها انجام شد که اداره کل میراث فرهنگی استان تهران، اداره کل شهری استان تهران و نیز کمیته نظارت بر نمازخانه‌ها حائز رتبه و شایسته تقدیر شدند.

اسدالله تقی زاده در پایان گفت: سفر‌های تابستانی از روز‌های آینده آغاز خواهد شد بنابراین انتظار داریم ستاد هماهنگی خدمات سفر استان تهران و نیز شهرستان‌ها مانند گذشته در سه ماه تابستان نیز به وظایف خود عمل کرده و موضوع اسکان، رفاه و امداد را در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز