خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

بارانداز حمل و نقل و جابه‌جایی بار در شرق استان تهران احداث می‌شود

بارانداز حمل و نقل و جابه‌جایی بار در شرق استان تهران احداث می‌شود
کد خبر : ۱۴۰۵۷۸۵

​استاندار تهران از رسیدگی به پرونده تخلفات شهرک صنعتی عباس‌آباد خبر داد و گفت: ایجاد بندر خشک در پاکدشت و احداث بارانداز در شرق استان تهران به منظور تسهیل در رفت و آمد کارخانه‌ها و جابه‌جایی بار پیگیری می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری عصر امروز در حاشیه بازدید سرزده از واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی عباس‌آباد و شنزار اظهار داشت: این بازدید در راستای رفع موانع در مسیر توسعه صنایع و همراهی صنعتگران در راه توسعه کلان در شرق استان تهران انجام شد.

وی افزود: پاکدشت با توجه به استعدادهای نهفته اقتصادی زمینه ایجاد و احداث بندر خشک را دارد که به مسئولان شهرستان در حوزه برنامه ریزی شهرستانی دستور تمرکز بر آن داده شد.

استاندار تهران عنوان کرد: با توجه به کمربندی که فاز نخست آن نیز انجام شده و در مرحله بعدی باید احداث بارانداز در شرق استان تهران به منظور تسهیل در رفت و آمد کارخانه‌ها و جابه‌جایی بار پیگیری شود.

فخاری سپس گفت: در صحبت با فرماندار زمین مشخص شده تا به‌زودی شاهد نظام هدفمند حمل و نقل کلان در شرق استان تهران باشیم با این کار طرح‌های آینده برای شهرهای شمالی و گسترش صادرات در پاکدشت تثبیت و جنوب شرق استان تهران شاهد شکوفایی خوبی خواهد شد.

همچنین فخاری در حاشیه بازدید صنعتگران شهرک صنعتی عباس‌آباد با اشاره به اهمیت رعایت قانون، خاطرنشان کرد: قانونمندی و رعایت قانون باعث حفظ پایداری شرایط است، در این خصوص دو نکته عرف و پیگیری قانون مطرح است، قانون قاعده دارد، اگر قانون در انتخابات رعایت نشده باشد، ما در جایگاه بالادستی ورود می‌کنیم و به شورای تأمین نیازی نیست، شورای تأمین برای مراحل بحرانی است.

استاندار تهران با تأکید بر رسیدگی به پرونده تخلفات شهرک صنعتی عباس‌آباد، خاطرنشان کرد: از شما صنعتگران می‌خواهم تا ادامه فرآیند پیگیری قانون، هرگونه تخلفی که صورت گرفته را به‌صورت مکتوب و با مستندات و عدله هم به شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران و هم به ما به عنوان خدمتگزار شما ارائه دهید تا نظارت عالیه در استانداری انجام و با سرعت و بدون نیاز به شورای تأمین‌ پیگیری شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز