خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

مصدومیت ۱۲ نفر در پی حریق در یک کارخانه در کرمان

مصدومیت ۱۲ نفر در پی حریق در یک کارخانه در کرمان
کد خبر : ۱۵۳۹۰۶۸

رییس اورژانس استان کرمان از مصدومیت ۱۲ نفر در پی حریق در یک کارخانه در کرمان خبر داد.

«محمد صابری» رییس اورژانس استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات حادثه آتش‌سوزی در یک کارخانه در شهرک صنعتی در کرمان گفت: در ساعت ۰۹:۰۵ با مرکز پیام اورژانس استان کرمان تماس برقرار شده و وقوع یک آتش‌سوزی در شهرک صنعتی خضرا واقع در یک واحد تولیدی در جاده کرمان_ باغین گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله تیم‌های عملیاتی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در مجموع حدود ۱۵ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد. اولین کد در مدت زمان ۸ دقیقه بعد از اولین تماس به محل حادثه رسید.

رییس اورژانس استان کرمان خاطرنشان کرد: طبق گزارش مدیر کارخانه حدود ۳۰ کارگر در این محل مشغول به کار بوده‌اند که به محض وقوع حادثه محل را ترک کرده‌اند اما در حال حاضر ۱۲ نفر مصدوم شده‌اند که دچار سوختگی جزیی شده‌اند که توسط اورژانس پیش بیمارستانی به بیمارستان شفا در کرمان منتقل شده‌اند. البته ممکن است این آمار تعدادی بیشتر شود چراکه طبق گزارش مدیر کارخانه تعدادی از کارگران در همان لحظات ابتدایی حادثه با خودروهای شخصی به بیمارستان مراجعه کرده‌اند، البته قطعا مصدومیت آن‌ها نیز سطحی بوده است و مشکل جدی وجود ندارد.

وی ادامه داد: به گفته مدیر کارخانه اطلاعی از وضعیت یکی از کارگران کارخانه در دست نیست و مشخص نیست که این فرد در داخل کارخانه بوده است یا نه. تلفن این فرد هم در دسترس نیست.

صابری خاطرنشان کرد: حدود یک ساعت و ۲۰ دقیقه است که از شروع آتش‌سوزی می‌گیرد مجموعه وسیع است و به گفته مدیر کارخانه ۵ عدد سوله و در مجموع ۵ هزار متر در حال سوختن است و زمان زیادی برای خاموش شدن آن لازم است البته نیروهای آتش‌نشانی به سرعت در حال اطفاء هستند. ما نیز تعداد ۵ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس را تا پایان عملیات در این محل مستقر خواهیم کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز