خبرگزاری کار ایران

بیشترین شکایت شهروندان مربوط به تاخیر‌های پلیس ۱۱۰

بیشترین شکایت شهروندان مربوط به تاخیر‌های پلیس ۱۱۰
کد خبر : ۱۵۳۹۱۲۳

رئیس سامانه ۱۹۷ فراجا گفت: در حال حاضر عملکرد پلیس از جانب شهروندان در ماموریت‌هایی که به صورت متناوب و مستمر در حال انجام است، تقدیر می‌شود و بیشترین شکایت مردم برای تاخیر و دیر رسیدن‌های طولانی ماموران پلیس ۱۱۰ است.

به گزارش ایلنا، سردار حمید خروش با حضور در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه سامانه ۱۹۷ به نوعی پل ارتباطی شهروندان با پلیس، مسئولان و فرماندهان پلیس است، گفت: سامانه ۱۹۷ (مرکز نظارت همگانی) یکی از واحد‌های تابعه بازرسی کل فراجاست که پیام شهروندان را بدون واسطه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مسئولان پلیس ارسال می‌کند.

وی افزود: رویکرد پلیس جامعه محوری بوده و به شهروندان به عنوان یک سرمایه اجتماعی نگاه می‌کند و هدف افزایش اعتماد مردم به پلیس و افزایش رضایتمندی شهروندان است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه شهروندان زمینه ساز تصمیم گیری برای فرماندهان و مسئولان فراجاست، گفت: در این سامانه عملکرد پلیس را در حوزه‌هایی ازجمله تقدیر، شکایت، انتقاد، پیشنهاد و حتی درخواست ارزیابی می‌کنیم و از نقطه نظرات شهروندان بهره مند می‌شویم.

سردار خروش افزود: هنگامی که شهروند با سامانه ۱۹۷ تماس می‌گیرد، صدای وی در قالب سیستم کال سنتر (کنترل مرکز تماس) ضبط شده و بلافاصله کد رهگیری برای شهروند ارسال می‌شود و با توجه به نوع درخواست شهروند، فوریتی و غیرفوریتی بودن پیام وی تشخیص داده شده و متناسب با آن واحد‌های بازرسی اعزام می‌شوند.

این مقام مسئول گفت: پیام‌های شهروندان براساس اولویت‌هایی دسته بندی شده و در قالب بولتن خبری برای فرماندهان و مدیران مربوطه ارسال می‌شود و نتیجه به شهروند اعلام شده و از شرایط درخواستی که داشته است، آگاه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ افزود: مردم از طریق سامانه ۱۹۷، ملاقات‌های مردمی در دفتر نظارت همگانی بازرسی کل و نرم افزار پلیس من می‌توانند با فرماندهان و مدیران عالی رتبه فراجا ارتباط داشته باشند.

وی با اشاره به هوشمندسازی پلیس گفت: سال گذشته در نرم افزار پلیس من، بخشی را با عنوان نظارت همگانی راه اندازی کردیم تا شهروندان تصاویر و فیلم هایشان را در آنجا برای پلیس ارسال کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز