خبرگزاری کار ایران

فعالیت ۳۰۰ مرکز مشاوره ازدواج در تهران

فعالیت ۳۰۰ مرکز مشاوره ازدواج در تهران
کد خبر : ۱۵۳۹۱۴۳

مدیر کل توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: از سال ۱۴۰۰ تاکنون، مجوز ۱۳۰۰ مرکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده در سراسر کشور و ۳۰۰ مرکز در تهران، صادر شده است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام مهدی متقی فر مدیرکل توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار مشاوره قبل و بعد از ازدواج افزود: مهم‌ترین اقدامی که طی سه سال گذشته در این حوزه انجام شد، مرجعیت و مستقل شدن وزارت ورزش و جوانان در صدور مجوز مراکز تحکیم خانواده بود.

متقی فر گفت: طی سه سال گذشته همواره سعی بر این بود که همه کار‌ها را به صورت کاربردی، علمی و با برنامه ریزی دقیق و اصولی انجام دهیم.

وی به افزایش قابل توجه مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده اشاره کرد و افزود: از سال ۱۴۰۰ تاکنون برای فعالیت ۱۳۰۰ مرکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده در سراسر کشور مجوز صادر کرده ایم و از این تعداد ۳۰۰ مرکز در تهران فعالیت می‌کنند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: این کارگاه آموزشی با هدف بروز رسانی دانش و اطلاعات کارشناسان حوزه برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان در حال برگزاری است. 

متقی فر افزود: مواردی همچون «راه اندازی رویداد جامعه پرداز، کسب رتبه برتر در زمینه برگزاری جشن‌های نشاط اجتماعی به انتخاب شورای فرهنگ عمومی کشور و رشد قابل توجه اعتبارات» از دستاورد‌های این حوزه طی سه سال اخیر بوده است.

وی گفت: در گذشته متقاضیان برای دریافت مجوز مراکز ازدواج باید به سازمان نظام روانشناسی مراجعه می‌کردند، اما با تلاش‌های صورت گرفته از این پس مرجع اصلی برای دریافت مجوز مراکز ازدواج و تحکیم خانواده، وزارت ورزش و جوانان است و متقاضیان فقط با مراجعه به این وزارت می‌توانند مجوز خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز