خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مازندران:

۱۱۱۳ راننده متخلف در مازندران اعمال قانون شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۷۲۰

سردار مفخمی به اعمال قانون رانندگان متخلف اشاره کرد و گفت: در همین رابطه هزار و ۱۱۳ راننده متخلف با ۴۲۷ میلیارد ریال در طرح نوروزی امسال اعمال قانون شدند.

به گزارش ایلنا، سردار حسن‌مفخمی شهرستانی عصر دوشنبه در قرارگاه تامین نظم و امنیت نوروز ۱۴۰۳ با بیان اینکه ۱۴ ایستگاه پلیس در ۱۰ شهرستان ساحلی مازندران برای برقراری نظم و امنیت مستقر هستند، گفت: از ابتدای طرح نوروزی بالغ بر ۵۲۰ واحد خودرویی، ۱۰۲ واحد موتوری و هزار و ۱۶۰ واحد پیاده در حوزه‌های ترافیکی پای کار امنیت استان هستند.

وی از آماده‌باش ۵ هزار نیروی پلیس در طرح نوروزی برای ایجاد نظم و امنیت در نوروز خبر داد و افزود: از ۲۴ اسفند؛آغاز طرح نوروزی تا روز گذشته یک میلیون و ۱۷۵ خودرو‌ وارد استان و ۸۹۴ خودرو از استان خارج شدند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: در مجموع ۲۲ میلیون ۷۱۲ هزار و ۱۹۷ تردد توسط دستگاه‌های تردد شمار استان ثبت شده است.

وی به کاهش ۷۵ درصدی متوفیان تصادفات درون شهری و کاهش ۶۰ درصدی متوفیان برون شهری در این بازه زمانی خبر داد و افزود:  ۶۵ درصد کاهش وقوع  متوفیان تصادفات نسبت به مشابه سال گذشته را شاهد بودیم.

سردار مفخمی ادامه داد: در مجموع شاهد کاهش ۱۴ درصدی وقوع تصادفات در استان بوده‌ایم.

وی به اعمال قانون رانندگان متخلف اشاره کرد و گفت: در همین رابطه هزار و ۱۱۳ راننده متخلف با ۴۲۷ میلیارد ریال اعمال قانون شدند.

فرمانده انتظامی مازندران تاکید کرد: خودروهای رانندگان متخلف و حادثه‌ساز تا پایان تعطیلات نوروزی بدون استثنا توقیف خواهند شد.

سردر مفخمی به عملکرد پلیس ۱۱۰ اشاره کرد و افزود: روزانه ۷۲۰۰ امدادخواه با ۱۱۰ تماس می‌گیرند امسال  نیز در تعداد تماس ۱۴ درصد افزایش داشتیم.

وی با بیان اینکه با تدابیر اتخاذ شده پلیس شاهد کاهش ۲۱ درصدی سرقت‌ها در ابعاد مختلف داشته‌ایم، ادامه داد: در کشف وقوع جرم نیز ۲۳ درصد افزایش داشتیم.

سردار مفخمی از کاهش ۲۹ درصدی تیراندازی در استان مازندران خبر داد و افزود: همچنین در چاقو‌کشی نیز با ۷۲ درصد کاهش مواجه بوده‌ایم.

وی همچنین به کاهش ۶۴ درصدی جرائم سایبری در استان اشاره کرد و گفت: در همین رابطه ۴۷ درصد کشف وقوع جرم داشتیم.

سردار مفخمی از کاهش ۲۲ درصدی نزاع فردی و ۱۰۰ درصدی نزاع دست جمعی در مازندران خبر داد و افزایش ۹ درصدی کشفیات مواد مخدر را از دیگر عملکردهای پلیس اعلام کرد و افزود: در کشف سلاح‌های غیر مجاز ۷۳ درصد افزایش رشد داشتیم.

وی ادامه داد: در مجموع دستگیری‌ها نسبت به مشابه گذشته ۴۷ درصد رشد داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی برخورد با اراذل و اوباش را از دیگر اقدامات جدی فراجا عنوان کرد و افزود: دستگیری اراذل و اوباش شناسنامه‌دار تا پایان طرح نوروزی ادامه خواهد داشت.

وی، ۱۲۰ میلیارد ریال کمک معیشتی به کارکنان نیروی انتظامی را از دیگر اقدامات فراجای مازندران اعلام کرد.

سردار مفخمی همچنین گفت: در دستگیری معتادان متجاهر شاهد افزایش ۳۶ درصدی بوده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز