خبرگزاری کار ایران

استاندار جدید مازندران معارفه شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۵۳۴

«یوسف نوری» که روز یک‌شنبه هفته جاری رای اعتماد هیات دولت را دریافت کرده بود، صبح امروز سه‌شنبه با حضور وزیر کشور به عنوان بیست‌وپنجمین استاندار مازندران و معارفه و جایگزین « سید محمود حسینی‌پور» شد.

به گزارش ایلنا، یوسف نوری صبح سه‌شنبه در مراسم معارفه خود گفت: مازندران از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است به‌طوریکه رهبر معظم انقلاب می‌فرماید: من مردم دیار علویان را دوست دارم و به این مردم ارادت می ورزم.

وی لشکر ۲۵ کربلا را از دیگر ظرفیت‌های استان مازندران عنوان کرد و افزود: دیار علویان برگرفته از نهضت حضرت سیدالشهدا است؛ وجود سلسله جلیله روحانیت و لشکر همیشه پیروز سپاه کربلا از جمله ظرفیت‌های مهم استان به شمار می‌روند.

استاندار جدید مازندران با تقدیر از عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی، گفت: عملیات وعده صادق ضریب امنیت ما را در دنیا تغییر داد و باید به ارواح مطهر شهیدان درود فرستاد.

وی با بیان اینکه باید خدمات صورت گرفته بعد از انقلاب اسلامی برای مردم بازگو شود، افزود: دانشگاه‌های مازندران در رتبه بندی تایمز، رتبه‌های عالی در جهان دارد.

نوری افزود: با هم گرایی و هم افزایی باید برای اقتصاد دریا محور، حجاب، مشارکت مردمی، توسعه بخش کشاورزی برنامه‌های مطلوبی را برای استان پیاده‌سازی کنیم.

نوری سال ۱۳۴۰ در ایلام متولد شد و دانش‌آموخته مقطع دکترای تخصصی مدیریت گردشگری از دانشگاه علامه طباطبایی است. مهم‌ترین عنوان مدیریتی او تصدی کرسی وزارت آموزش و پرورش است که به مدت ۴۹۲ روز از هفتم آذر ۱۴۰۰ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ در کارنامه او ثبت شد.

وی سال ۱۳۶۴ و در ۲۴ سالگی وارد دانشگاه تربیت معلم شد و مدرک کاردانی پرورشی را دریافت کرد. پس از آن در سال ۱۳۶۷ در مقطع کارشناسی رشته برنامه‌ریزی پذیرفته شد. سال ۱۳۷۵ دوران تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی را آغاز کرد و سال ۱۳۹۳ نیز برای دریافت مدرک دکترای تخصصی مدیریت گردشگری وارد دانشگاه علامه طباطبایی شد که تحصیلاتش در این مقطع سال ۱۳۹۹ به پایان رسید.

در سابقه کاری استاندار مازندران، معاونت پرورشی آموزش و پرورش، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش و مدیره هسته گزینش آموزش و پرورش استان ایلام، مسئول پرورشی مدارس جمهوری اسلامی ایران در قطر و بحرین،  مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش تهران، مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش، عنوان رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش، معاون اجرایی معاونت توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی، مدیر سازمان‌های مردم‌نهاد و خیران سلام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، تدریس در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه پیام نور تهران، دانشگاه علمی کاربردی تهران، دانشگاه آزاد اسلامی -واحد ایلام-، مراکز تربیت معلم، ضمن خدمت فرهنگیان، دانشسرای تربیت معلم و مدارس متوسطه، راهنمایی و ابتدایی و تصدی وزارت آموزش و پرورش به چشم می خورد.

«سید محمود حسینی‌پور » استاندار قبلی مازندران از آبان ۱۴۰۰ به عنوان سکاندار این استان انتخاب شده بود که با حکم محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور به عنوان رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز