خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون هماهنگی شوراهای کار کارخانجات مازندران:

معیشت دغدغه اصلی کارگران مازندران است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۰۸۶

رئیس کانون هماهنگی شوراهای کار کارخانجات مازندران گفت: معیشت کارگران را مهم‌ترین دغدغه دانست و گفت: وضعیت کارگران به نسبت تورم امروز نیاز توجه ویژه است.

به گزارش ایلنا، میرعلی شیرافکن عصر شنبه در سی‌وپنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان مازندران معیشت کارگران را مهم‌ترین دغدغه دانست و گفت: وضعیت کارگران به نسبت تورم امروز نیاز توجه ویژه است.

رئیس کانون هماهنگی شوراهای کار کارخانجات مازندران، امنیت شغلی جامعه کارگری را دیگر دغدغه عنوان کرد و افزود: در بخش درمان، مسکن نیاز به تقویت بیشتر داریم.

علی اکبر علوی نژاد رئیس مجمع کارگران مازندران بر عملیاتی شدن شعار سال رهبری تاکید کرد و خواستار حفظ کرامت کارگران شد.

وی با بیان اینکه اقتصاد به دست کارگران رقم زده می‌شود و نیازمند توجه جدی هستند، افزود: حق و حقوق کارگران باید به خوبی لحاظ شود.

رئیس مجمع نمایندگان کارگران مازندران گفت: سه‌جانبه گرایی باید به درستی اجرا شود.

زهرا صادقی رئیس اتحادیه زنان کارگر مازندران نیز در ادامه با تبریک هفته کار و کارگر گفت: دغدغه زنان کارگر باید در رفع شود.

وی شمار زنان عضو خانه کارگر مازندران را ۲۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: معیشت، تورم، درمان، امنیت شغلی از دغدغه‌های جدی زنان کارگر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز