خبرگزاری کار ایران

اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر ویژه دیدار نساجی و پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۳۷۳

پلیس راهور فرماندهی انتظامی قائم‌شهر گفت: محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر ویژه دیدار نساجی و پرسپولیس، امروز اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، پلیس راهور فرماندهی انتظامی قائم‌شهر از اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت حوالی خیابان‌های ورزشگاه شهید وطنی هم‌زمان با برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران خبر داد.

در اطلاعیه پلیس راهور قائم‌شهر اعلام شد: با توجه به برگزاری بازی فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی در جهت روان‌سازی ترافیک و ایمنی در عبور و مرور تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های اطراف ورزشگاه برقرار می‌شود.

در این اطلاعیه محدودیت‌های ترافیکی موردنظر به شرح ذیل اعلام‌شده است:

خیابان کارگر حدفاصل میدان شهرداری تا حسینیه عاشقان ثارالله به‌صورت مقطعی محدودیت تردد بنا به وضعیت ترافیک و تردد اعمال می‌شود.

خیابان شریعتی حدفاصل چراغ‌قرمز سینا تا انتهای خیابان محدودیت ترافیکی است.

همچنین در خیابان خزر ۶ محدودیت کامل برقرار است.

محدودیت تردد و ترافیکی خیابان‌های منتهی به ورزشگاه و انتهای خیابان مدرس روبروی نساجی شماره یک به سمت میدان طالقانی محدودیت تردد خواهد بود.

پلیس راهور قائم‌شهر از شهروندان و تماشاگران خواست برای تماشای بازی امروز با توجه به اینکه ورزشگاه شهید وطنی در هسته مرکزی شهر واقع است از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند و برای حضور در محل مسابقه از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

بازی تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور امروز دوشنبه ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز