خبرگزاری کار ایران

اختصاص ۸۰ میلیارد ریال اعتبار ناباروری به بیمارستان الزهرای رشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۵۵۶

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان گفت: درراستای جوانی جمعیت ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین تجهیزات بخش ناباروری بیمارستان الزهرای رشت اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا از رشت، کیومرث رضایی افزود: از ۸۰ میلیارد ریال اعتبارمصوب شده تاکنون ۵۵ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

رضایی افزود: این میزان اعتبار از محل بند (ع) تبصره (۹) قانون بودجه ۱۴۰۲، در راستای جوانی جمعیت برای تجهیز بخش IVF بیمارستان الزهرا در خصوص ناباروری انجام شده و دستگاه متولی دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.

وی همچنین از تصویب اعتبار ۳۰ میلیارد ریال برای حمایت و بازگرداندن دختران بازمانده از تحصیل در شهرستان‌های رشت، تالش و انزلی خبرداد و گفت: این اعتبار از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوده و استانداری گیلان، دستگاه متولی است.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان اضافه کرد: برای توسعه مشارکت بخش خصوصی در ارایه آموزش‌های قبل، حین و بعد از زایمان نیز ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل مصوبات سفر مصوب شده که استانداری گیلان مجری و اقدام کننده است.

رضایی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های جمعیتی از سوی رهبرمعظم انقلاب مبنی بر افزایش جمعیت افزود: ارتقای پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت با افزایش نرخ باروری، رفع موانع ازدواج، تسهیل و ترویج تشکیل خانواده و افزایش تعداد فرزندان، کاهش سن ازدواج، اختصاص تسهیلات مناسب برای مادران به‌ویژه در دوره بارداری و شیردهی، پوشش بیمه‌ای هزینه‌های زایمان و درمان ناباروری مردان و زنان، تحکیم بنیان و پایداری خانواده با اصلاح و تکمیل آموزش‌های عمومی از جمله موارد مهم در سیاست‌های ابلاغی جمعیت است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز