خبرگزاری کار ایران

استقرار میز پاسخگویی امتحانات نهایی در مناطق ۲۴ گانه آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۳۲۲

دانش‌آموزان می‌توانند با شناسنامه در آزمون‌ها حضور یابند

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، با اشاره به استقرار میز پاسخگویی امتحانات نهایی در تمامی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق این استان، گفت: دانش‌آموزان در صورت عدم دریافت کارت ورود به آزمون، با شناسنامه در جلسه آزمون حضور یابند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «علی مطهری» در گفت و کو با رسانه ها اظهار داشت: تمام تدابیر برای برگزاری آزمون‌ها به بهترین شکل ممکن در سطح استان اندیشیده شده و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی افزود: دانش آموزانی که به هر دلیل موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشده‌اند، با مراجعه به مدرسه محل تحصیل خود از آدرس حوزه آزمون خود مطلع شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان، با تاکید بر اهمیت پاسخگویی به برخی شبهات و سوالات دانش آموزان و اولیا، گفت: در راستای پاسخگویی شفاف و به موقع میز پاسخگویی امتحانات نهایی، در تمامی مناطق و نواحی تابعه، میز پاسخگویی امتحانات نهایی برقرار شده و هرگونه سوال در این زمینه پاسخ داده شود.

وی با اشاره به عدم امکان دریافت کارت ورود به آزمون برای برخی دانش آموزان، ابراز داشت: این گروه از دانش آموزان صرفاً با ارائه شناسنامه می‌توانند وارد محل شده و در جلسه آزمون شرکت کنند.

مطهری عنوان کرد: همچنین متقاضیان ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشده‌اند، با مراجعه به ادارات آموزش و پرورش مناطق، از محل حوزه آزمون خود مطلع می‌شوند و با ارائه مدرک شناسایی معتبر و عکس‌دار در حوزه حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز