خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری در مجلس:

ساری برای توسعه یافتگی نیازمند تعامل همه مسئولان‌ اجرایی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۱۴۳

بابایی کارنامی گفت: تلاش داریم کارهای بزرگ در مرکز استان آغاز کنیم البته این مهم نیز مشارکت مردم و همت مضاعف مسئولان را می‌طلبد.

به گزارش ایلنا، علی بابایی کارنامی صبح شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ساری از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونسیتی قدردانی کرد و گفت: اقدام تنبیهی سپاه، جمهوری اسلامی ایران را به  تاثیرگذارترین کشور در دنیا معرفی کرد.

وی افزود: تلاش داریم کارهای بزرگ در مرکز استان آغاز کنیم البته این مهم نیز مشارکت مردم و همت مضاعف مسئولان را می‌طلبد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خدمت به مردم را مهم‌ترین اولویت دانست و گفت: با تعامل و همکاری همه مسئولان و مشارکت مردم می‌توان شهر ساری را در شأن مردم مرکز نشینان توسعه داد.

بابایی کارنامی با قدردانی از مسئولان شهری از سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران به‌عنوان نماد دولت سیزدهم یاد کرد که اقدامات خوبی برای استان انجام داده است.

وی افزود: بهره‌مندی از نیروهای بومی می‌تواند به نفع استان مازندران باشد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس همچنین از فرماندار مرکز استان به‌واسطه مدیریت بحران آب قدردانی کرد و خواستار استمرار این مهم در مرکز استان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز