خبرگزاری کار ایران

وزیرکشور:

مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ مازندران پیشران در اقتصاد کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۵۱۹

وزیر کشور گفت: مبارزه با فساد جزء شعارهای مهم و اساسی دولت کنونی است.

به گزارش ایلنا، احمد وحیدی صبح سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران گفت: دیار علویان از ظرفیت‌های انسانی ارزشمند، جریان دانشی قوی و جریان معنوی قوی برخوردار بوده  و در حوزه تولید، کشاورزی و گردشگری سرآمد است.

وی با بیان اینکه مازندران استان برجسته و مهم در کشور و پیشران در حوزه اقتصاد کشور است، افزود: انتخاب استاندار چنین استانی دشوار بود اما تجربه نشان داده انتخاب‌های ما برای مازندران تاکنون درست بوده‌ است.

وزیر کشور، سفر ۲۰ میلیون گردشگر را از دیگر ظرفیت‌های مازندران برشمرد و گفت: انتخاب استاندار برای این استان کار بسیار مشکلی است تا بتوانیم فردی جامع الاطرافی را انتخاب کنیم.

وحیدی به عملکرد خوب حسینی پور استاندار سابق مازندران اشاره کرد و گفت: استاندار سابق فداکارانه و ایثارگرانه در مازندران خدمت کرده است و خدا را شاکر هستیم که مدیران صبورانه و ایثارگرانه ایستادگی می‌کنند.

وی ادامه داد: تغییر استاندار مازندران با وجود خواست ما مبنی بر تداوم مدیریت حسینی‌پور در استان تا پایان فعالیت دولت سیزدهم، نه به دلیل این که نقصی در کار ایشان بوده بلکه به دلیل مسائلی غیر از این بود که پذیرفتیم.

وحیدی با بیان اینکه دشمنان نمی‌خواهند رشد و شکوفایی کشور را ببینند، ادامه داد: برخلاف تبلیغات سو معاندان، مدیران باپشتکار، خدوم و ایثارگر در حال خدمت به مردم هستند.

وزیر کشور با اشاره به توفیقات دولت در حوزه‌های مختلف نظیر دیپلماسی اقتصادی گفت: مبارزه با فساد جزء شعارهای مهم و اساسی دولت کنونی است.

وی بیان کرد: مازندران استان بسیار مهمی است و باید فردی را انتخاب می‌کردیم که کارهای بزرگ شروع شده را در استان دنبال کند از این رو آقای یوسف نوری را که ظرفیت بزرگی هستند، را انتخاب کردیم.

وحیدی ادامه داد: استاندار جدید باید تدابیری اتخاذ کند تا چگونه مردم را  در کارها مشارکت دهد.

وزیر کشور به ابلاغیه مقام معظم رهبری درباره اقتصاد دریامحور اشاره کرد و افزود: یکی از ویژگی‌های خوب نوری برخورداری از شناخت کافی در این حوزه است. امیدوارم با حضور ایشان از ظرفیت‌های مهم این استان ازجمله اقتصاد دریامحور که مورد تاکید رهبری نیز بوده، بهره‌وری و مشارکت مردم، حوزه تولید به‌ویژه در کشاورزی و مانند آن استفاده کنیم.

«یوسف نوری» که روز یک‌شنبه هفته جاری رای اعتماد هیات دولت را دریافت کرده بود، صبح امروز سه‌شنبه با حضور وزیر کشور به عنوان بیست‌وپنجمین استاندار مازندران و معارفه و جایگزین « سید محمود حسینی‌پور» شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز