خبرگزاری کار ایران

مدیر شعب بانک کشاورزی استان خبر داد؛

پرداخت ۲۱ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه کشاورزی لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۵۵۷

مدیر شعب بانک کشاورزی لرستان از پرداخت ۲۱ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه کشاورزی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، بهزاد عزت پناه لطیفی روز شنبه چهاردهم بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه  ۲۳ هزار و ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۱۴ هزار فقره پرونده امسال توسط بانک کشاورزی پرداخت شده است اظهار داشت :۹۲ درصد این تسهیلات به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تامین منابع مالی مورد نیاز، به بخش کشاورزی و فعالیت های وابسته پرداخت شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۳ فقره تسهیلات به مبلغ بیش از یکهزار و ۴۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بند "الف" تبصره ۱۸ به متقاضیان احداث گلخانه، پرورش گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی و تکمیلی و همچنین متقاضیان سرمایه در گردش زیربخش های مختلف کشاورزی پرداخت شد.

مدیر شعب بانک کشاورزی لرستان گفت: در این مدت ۶۲۰ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در اختیار ۲۴۴ نفر قرار گرفته است که نقش موثری در ارتقای کمی و کیفی تولیدات کشاورزی استان دارد.

عزت پناه لطیفی با اشاره به تسهیلات پرداختی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی بیان کرد: شعب این بانک در سال جاری برای توسعه بخش کشاورزی و ایجاد درآمد و اشتغال پایدار، مبلغ ۴۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۲۴۴ متقاضی پرداخت کردند.

وی با اشاره به پروژه خرید تضمینی گندم از کشاورزان اعلام کرد: امسال بیش از ۵۰۳ هزار تن گندم به مبلغ ۷۴ هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال از کشاورزان لرستانی خریداری و ۱۰۰ درصد مطالبات به حساب گندمکاران واریز شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی لرستان افزود: این بانک هم سو با سیاست های دولت در راستای رشد و توسعه مناطق روستایی، افزایش اشتغال در روستاها و رشد تولید محصولات کشاورزی پرداخت تسهیلات مسکن روستایی را در دستور کار قرار داده است و سال جاری ۹۳۶ میلیارد ریال تسهیلات به ۴۶۸ نفر از متقاضیان معرفی شده از سوی بنیاد مسکن استان پرداخت کرد.

وی به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه فرزند آوری در راستای سیاست های حمایتی دولت از رفاه و معیشت خانواده ها اشاره کرد و ادامه داد: شعب این بانک از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۶۲ فقره تسهیلات این حوزه را به مبلغ ۵۷۸ میلیارد ریال از محل منابع داخلی به واجدان شرایط پرداخت کرده اند.

مدیر شعب بانک کشاورزی لرستان گفت: امسال ۱۴۰۲ در راستای حمایت از مشمولین بند "ب" تبصره ۱۶ مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، ۴۷۱ فقره تسهیلات به مبلغ ۳۱۷ میلیارد ریال به افراد تحت پوشش این نهادهای حمایتی پرداخت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز