خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر جهاد کشاورزی؛

رشد تولیدات کشاورزی لرستان در برخی شاخص‌ها چشمگیر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۷۵۸

مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات با اشاره به اینکه خوشبختانه اقدامات خوبی در سازمان جهاد کشاورزی لرستان انجام شده است، گفت: استان در برخی شاخص‌ها از جمله گندم و مواد پروتئینی به ویژه مرغ رشد چشمگیری داشته است.

به گزارش ایلنا، محمد رضا قدسی در حاشیه برگزاری جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از واحد‌های تولیدی مرغداری، باغبانی، زراعت سطح اشتان اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان در برخی شاخص‌ها از جمله گندم و مواد پروتئینی به ویژه مرغ رشد چشمگیری داشته است.

وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی لرستان در تولید مواد پروتئینی علاوه بر اینکه نیاز خود را تامین می‌کند، امکان صادرات به دیگر استان‌ها و حتی خارج از کشور را هم دارد.

قدسی گفت: اقدامات مهم انجام شده با همکاری و همدلی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی و پای کار بودن تولید کنندگان انجام شده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم امسال که سال جهش تولید با مشارکت مردم است شاهد اقدامات چشمگیرتری در جهاد کشاورزی لرستان باشیم، چرا که این ظرفیت در استان وجود دارد.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیان کرد: مشکلات مطرح شده از سوی معاونان و مسوولان سازمان جهاد کشاورزی لرستان را از طریق معاونت‌های وزارت جهاد کشاورزی و مقام عالی وزارت پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز