خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر استان خبر داد؛

فعالیت ۱۵۰۰ امدادگر در قالب تیم‌های ۵ نفره در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۹۲۷

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: ۱۵۰۰ امدادگر در قالب تیم‌های ۵ نفره در سطح استان فعال هستند و در بخش‌های مختلف امدادی و نجاتی از ظرفیت آن‌ها استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد قدمی روز سه شنبه هجدهم اردیبهشت ماه در نشست  با خبرنگاران فرار رسیدن هفته هلال‌احمر را تبریک گفت و اظهار داشت :بهترین امدادگران امروز در جمعیت هلال احمر حضور دارند، جوان‌هایی که در راه خدا و با نیت کمک به بندگان خدا اقدام به امدادرسانی می‌کنند.

وی افزود: این مجموعه با همکاری مردم در مواقع بحران اقدامات بشردوستانه و ارزشمندی را انجام داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان مهمترین رسالت‌های جمعیت هلال احمر را امداد و نجات عنوان کرد و گفت: ۳۶ مرکز امدادی در استان پاسخگوی حوادث استان هستند و طی سال گذشته ۶۷۴ عملیات امدادی را در سطح استان انجام دادند .

 قدمی با بیان اینکه طی سال گذشته ۶۹ هزار نفر در قالب ۱۲۵۶ دوره آموزش عمومی و تخصصی امداد و نجات را دیده‌اند، افزود: در ۱۹۰ خانه هلال در سطح استان این آموزش‌ها انجام گرفته است.

وی با اشاره به کمک ۲۷ میلیارد تومانی جمعیت در بخش‌های مختلف، تصریح کرد: در حال حاضر داروخانه هلال احمر استان بیش از هزار قلم دارو را توزیع می‌کند.

مدیرعامل جمعیت لرستان ادامه داد:بیش از ۵۰ هزار عضو جوان داریم که برای این افراد اقدامات فرهنگی همچون اعزام به اماکن زیارتی طی سال گذشته صورت گرفته است.

قدمی با اشاره به صرف هزینه ۳ میلیاردی در حوزه تعمیرات و بازسازی پایگاه‌های امداد و نجات لرستان، افزود: طی سال‌های اخیر ۲۱۵ نفر را جذب هلال احمر استان شده که همه آنها از نجاتگران با سابقه هستند.

وی به راه اندازی فاز نخست نساجی هلال‌احمر در دلفان اشاره کرد و اظهار کرد : با اجرای این پروژه ۵۰۰ نفر مشغول بکار خواهند شد.مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: ۱۵۶ میلیارد تومان در قالب ۱۲ پروژه نیمه‌تمام برای سفر دوم ریاست جمهوری پیشنهاد خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز