خبرگزاری کار ایران

آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۹۸۳

دانشگاه شیراز میزبان بیش از ۵۰۰ نفر از دانش‌آموختگان بین‌المللی دانشگاه‌های سراسر کشور خواهد بود.

به‌ گزارش ایلنا، آیین نکوداشت دانش‌ آموختگان بین‌المللی دانشگاه‌های سراسر کشور ۱ تا ۴خردادماه، به‌میزبانی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

رئیس پردیس بین‌الملل دانشگاه شیراز و دبیر آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی، ضمن اعلام این خبر، گفت: آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی سراسر کشور با هدف تعمیق‌بخشی در ارتباطات فرهنگی ملل در بستر فرهنگ غنی ایران اسلامی، تعمیق ارتباطات عاطفی، تقویت و استمرار بخشی به ارتباطات دانش‌ آموختگان، در شهر شیراز، به‌میزبانی دانشگاه شیراز، باهمکاری سازمان امور دانشجویان وزارت علوم برگزار می‌شود.

مهرداد پورجعفر افزود: در این آیین، بیش‌از ۵۰۰ نفر از دانش‌آموختگان بین‌المللی، از ۵۰ دانشگاه کشور و ۱۹ ملیت شرکت می‌کنند و جشن دانش‌آموختگی دانشجویان دختر و پسر بین‌المللی، در سال جاری به‌صورت همزمان برگزار خواهد شد.
 
دبیر آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی گفت: دانشجویان شرکت‌کننده در این آیین از دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در تمام رشته‌های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستند.
به‌گفته‌ی وی، این آیین که در حرم مطهر احمدبن موسی «ع» و دانشگاه شیراز برگزار می‌شود، باحضور زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و جمعی
از مسؤولان وزارت علوم و دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد.
 
پیش از این نیز آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در جوار حرم مطهر علی‌‌بن موسی الرضا (ع) و همچنین در جوار مضجع شریف حضرت معصومه (س) برگزار شده است و امسال، آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شهر سومین حرم اهل بیت (ع) شیراز ترتیب یافته است.
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز