خبرگزاری کار ایران

۳۵۰ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد در حوزه "زنجیره سبز" عملیاتی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۹۸۳

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان گفت: ۳۵۰ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد در حوزه "زنجیره سبز" عملیاتی شد.

به گزارش ایلنا، مجید طائف امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران  از افتتاح طرح ساخت در و پنجره ۲ جداره گروه صنعتی خورشیدی خبر داد و اظهار داشت:  حجم سرمایه‌گذاری این طرح ۵ میلیارد تومان و حجم سرمایه‌گذاری بنیاد ۷۰۰ میلیون تومان با اشتغال ۵ نفر است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان با  اشاره بر  اینکه طرح تولید قطعات پلاستیکی شرکت عالی مهام صنعت، نیز امروز به بهره داری رسید  گفت: این طرح با حجم سرمایه‌گذاری ۵ میلیارد تومان و حجم سرمایه‌گذاری ۸۰۵ میلیون تومانی و اشتغال ۱۰ نفر توسط بابک کائدی اجرایی شده است.

وی یکی از برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، را اجرای طرح‌های زنجیره سبز در حوزه کشاورزی و توسعه و تکمیل طرح‌های کارگاه‌محور دانست و تصریح کرد: در سال گذشته ۹۴۰ طرح به مبلغ ۷۰ میلیارد تومان اجرایی شد، همچنین از ابتدای سال ؛ تا کنون ۳۵۰ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد در حوزه زنجیره سبز عملیاتی شده است.

طائف  یادآور شد: همچنین در این بازه زمانی ۲۲۰ طرح به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز