خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

از آرای مردم با برگزاری یک انتخابات سالم صیانت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۰۵۲

استاندار لرستان گفت: به مردم اطمینان می‌دهم که از آرای آنان با برگزاری یک انتخابات سالم صیانت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوطالب شفقت روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه با حضور در پای صندوق رأی، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از حضور گرم مردم در پای صندوق‌های رأی تشکر می‌کنم، اظهار داشت: آمار نشان می‌دهد که شاهد استقبال خوبی از سوی مردم در انتخابات هستیم.

وی با بیان اینکه در اعمال قانون برای فرصت طلبان انتخاباتی کوتاهی نمی کنیم و اجازه سو استفاده را نخواهیم داد، افزود: گزارش ها حاکیست تاکنون استقبال مردم خرم آباد و چگنی از دور دوم انتخابات رضایت بخش بوده است. 

استاندار لرستان اظهار کرد: همکاران اجرایی و نظارتی ما آمادگی بسیاری خوبی را برای برگزاری انتخابات از روزهای گذشته تا کنون دارند و تمام تجهیزات موردنیاز برای اخذ رأی از مردم مهیا است.

شفقت با اشاره به تأمین امنیت انتخابات به نحو مطلوب از سوی نیروهای امنیتی و انتظامی، گفت: خوشبختانه تا کنون مشکل خاصی نداشته‌ایم و به مردم اطمینان می‌دهم که نیروهای اجرایی، نظارتی و امنیتی با تمام قوت از رأی آنها صیانت می‌کنند و انتخاباتی خوب، سالم و امنی را برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه درخواست من از مردم این بوده که حضور در پای صندوق رأی را در ساعات پایانی موکول نکنند، گفت: تلاش ما این است که در انتخابات را در سروقت رسمی و ۱۸ عصر برگزاری انتخابات را به اتمام برسانیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه سیستم، تجهیزات و دستگاه‌ها آماده است، افزود: کمتر از یک دقیقه زمان می‌برد که یک نفر رأی خود را به صندوق الکترونیک بی اندازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز