خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

طرح های  پژوهشی راهگشای مناسبی  برای رفع مسایل اجتماعی شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۳۸۵

استاندار لرستان گفت: طرح های پژوهشی راهکارهای مناسبی برای رفع آسیب ها و حل مسائل اجتماعی هستند.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار روز چهارشنبه - بیست و چهار آبان ماه- در همایش آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه لرستان اظهار کرد: تمایلات و سلایق از طرف افراد، اقشار و گروه های مختلف هم ایجاد فرصت می‌کنند و هم آسیب هایی را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه انسان ها و جوامع مسایل با هم متفاوت هستند یادآور شد: رسانه های جمعی و گذارهای جامعه محور، واکاوی مسایل و اولویت های زنان، تضادهای روانشناسی، تبیین مسایل اجتماعی، شهرنشینی و مسایل اقتصادی وظایف را سنگین تر کرده است.

استاندار لرستان تاکید کرد: کارهایی که انجام می شود و چشم اندازهای مورد نظر باید انطباق بیشتری داشته باشند و ماموریت های مدیران و اهل تحقیق هم راستا باشد تا به مسایل اجتماعی اضافه نشود.

زیویار با اشاره به اینکه ایثار و شهادت فرصتی بی بدیل برای رشد و ارتقای اقشار مختلف ملت ایران در طول تاریخ بوده است، افزود: بالاترین موضوع برای انسان حیات انسانی است که اکنون توسط تعدادی انسان نما در مخاطره قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه حملات ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل محکوم است، اظهار داشت: ملت ایران و بویژه مردمان دیار لرستان تغییر و تحولات فراوانی را تجربه کرده اند و اکنون حامی مردم مظلوم فلسطین هستند.

استاندار لرستان گفت: این همایش دبیرخانه هایی دایمی داشته و طریقه کار را با تنوع بیشتری دنبال خواهد کرد بنابراین پژوهش ها باید مسله محور باشد چراکه طرح پژوهشی بهتر می‌تواند راهگشای مسایل اجتماعی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز