خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه لرستان:

پایه‌های انقلاب اسلامی به‌روی شانه‌های زنان و همسران شهدا است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۸۵۹

فرمانده سپاه لرستان گفت: پایه‌های انقلاب اسلامی در کشور و منطقه به‌روی شانه‌های زنان و همسران شهدا است.

به گزارش ایلنا، مرتضی کشکولی روز دوشنبه - بیست و چهار مهرماه - در اجلاسیه شهدای زن لرستان اظهار کرد: فرهنگ جهاد و شهادت در کشور نهادینه شده‌است و زنان پیشروان این فرهنگ هستند.

وی به رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی اکنون در عراق به‌عنوان ستونی محکم برای جبهه مقاومت در برابر نظام سلطه شناخته می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود: جمهوری اسلامی از یک کشور نوپا و خسارت‌دیده از جنگ به یک قدرت در منطقه تبدیل شده‌ است و این قدرت در سایه فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت به‌دست‌ آمده‌ است.

کشکولی عنوان کرد: کودکان و زنان فلسطینی در غزه به‌دستور مستقیم آمریکا و مشارکت اروپا توسط رژیم صهیونیستی به شهادت می‌رسند و همین اقدام نشانه‌ای بر اقدامات جنایت‌کارانه اسرائیل است.

وی با بیان اینکه سیر مجاهدت فلسطینی‌های مجاهد صعودی است و از مبارزه با سنگ و فلاخن به طوفان الاقصی رسیده‌ است، بیان کرد: غافلگیری اسرائیل از قدرت مجاهدان فلسطینی دنیا را متحیر کرده‌ است.

کشکولی با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت در یمن و لبنان، گفت: ایران سردمدار مبارزه با جبهه استکبار در منطقه است و مبادله قدرت به نفع این جبهه در حال تغییر است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تأکید به اینکه رژیم صهیونیستی به‌زودی از منطقه برچیده می‌شود، ابراز کرد: پیروزی قطعی با حزب‌الله و جندالله است.

کشکولی با بیان اینکه کشتار زنان و کودکان تأثیری در روحیه ایستادگی جبهه مقاومت ندارد، بلکه آنان را مقاوم‌تر می‌کند، عنوان کرد: تیر دشمن برای مرعوب‌کردن ملت‌ها با ایستادگی جبهه مقاومت، کودکان و زنان به سنگ می‌خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز