خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان مطرح کرد؛

لزوم همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی در اجرای نهضت ملی مسکن

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۰۷۹

استاندار ارستان بر لزوم همراهی و همکاری دستگاههای اجرایی در اجرای نهضت ملی مسکن استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در حاشیه جلسه شورای مسکن در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در ماه گذشته بانک‌های استان کارنامه خوبی ارائه کرده و عملکرد برخی بانک‌ها در این خصوص از ۲۰ درصد به ۵۰ درصد رسیده، برخی بانک‌ها در این زمینه در سطح ۹۰ درصد هستند که امیدوار کننده است.

استاندار لرستان در ادامه گفت:  در این جلسه در رابطه با سایر مباحث و همچنین تامین زمین‌های مورد نیاز طرح مسکن ملی در شهرستان‌های؛ بروجرد، نورآباد و الفت آباد مورد بررسی قرار گرفت که بخش‌هایی از آن انجام شده است.

زیویار با اشاره به اینکه بعضی از دستگاه‌ها در این خصوص همراهی نکرده‌اند، گفت:  از آنجا که ما در طرح نهضت ملی مسکن باید در مقابل مردم پاسخگو باشیم و باید کارنامه‌ای را ارائه کنیم ،حتماً با این دستگاه ها و بخش‌ها برخورد جدی خواهیم داشت.

استاندار لرستان با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات رسان مثل؛ شرکت توزیع نیروی برق، آب و گاز انصافاً همراهی خوبی داشته‌اند،  گفت: بخش هایی از مجموعه ۷۱۵ واحدی شهر خرم آباد ظرف دو ماه آینده آماده تحویل خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز