خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

۲۱۶۸ ماموریت نوروزی توسط اورژانس قزوین ثبت شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۸۰۹

رئیس اورژانس پیش‌ بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث استان قزوین از انجام ۲ هزار و ۱۶۸ ماموریت از ۲۴ اسفندماه گذشته تا پنجم فروردین ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسن اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفندماه گذشته و همزمان در تمامی کشور از جمله قزوین آغاز شد که طی آن ۵۱ پایگاه شهری، جاده‌ای و هوایی در قالب ۵۵ تیم به مسافران نوروزی این استان امدادرسانی می‌کنند.

رئیس اورژانس پیش‌ بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث استان قزوین ادامه داد: طی همین مدت، هشت هزار و ۲۵۷ تماس با اورژانش ۱۱۵ قزوین صورت گرفت که این تماس ها در نهایت تا روز گذشته منجر به ۲ هزار و ۱۶۸ ماموریت شده است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: از میان تماس های صورت گرفته، یک هزار و ۷۵۵ ماموریت مربوط به حوادث غیر تصادفی، ۴۱۳ مورد ماموریت‌های تصادفی، یک هزار و ۴۱۲ ماموریت شهری و در نهایت نیز ۷۰۶ مورد ماموریت جاده‌ای بود.

به گفته این مسئول، یک هزار و ۸۵ مورد از ماموریت ها منجر به اعزام مجروحان حادثه به بیمارستان شده، ۳۴۵ مورد نیز در محل درمان و ۴۱۳ مورد هم لغوی ماموریت بوده است.

وی به آمار فوتی‌ها نیز اشاره کرد و یادآور شد: در چند روز اخیر ۶ مورد فوتی ناشی از حوادث تصادفی داشتیم.

اسماعیلی تصریح کرد: ایستگاه سلامت و اتوبوس-آمبولانس‌های اورژانس قزوین به منظور ارایه هرچه بهتر خدمات به مسافران نوروزی در عوارضی شماره ۲ مستقر بوده و تاکنون نیز ۴۷ مورد برای درمان سرپایی مراجعه داشته‌ایم.

رئیس اورژانس پیش‌ بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث قزوین خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم تا از ایجاد هرگونه مزاحمت با سامانه ۱۱۵ خودداری کنند و اگر فردی در منزل، محل کار، خیابان و یا مسافرت دچار حادثه ای شد بلافاصله با سامانه ۱۱۵تماس بگیرند و با ارایه آدرس دقیق، از خدمات اورژانس استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز