خبرگزاری کار ایران

در هفته جاری؛

چهار برنامه شاخص برای تکریم شهدا و مادران شهدا در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۲۳۳

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از برگزاری مراسم تکریم مادرام و همسران شهدای استان به همراه سه برنامه دیگر در هفته جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، سمیه اسمعیلی در تشریح برنامه‌های ترویجی بنیاد شهید از سوم تا دهم دی ماه گفت: اولین برنامه یادرواره شهدای انتظامی بود که روز گذشته برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: مراسم پاسداشت عظمت مادران و همسران شهدای استان قزوین به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)، ساعت 14:30 تا 16 روز چهارشنبه /ششم دی ماه/ در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه یادواره 276 شهید دانش‌آموز و 58 شهید فرهنگی استان قزوین از دیگر برنامه‌های ترویجی است، گفت: این برنامه نیز ساعت 10 تا 12، سه‌شنبه /پنجم دی ماه/ در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

این مسئول افزود: گرامیداشت 9 دی و یادواره سرتیپ شهید قاسم سلیمانی همزمان با سالروز این شهید بزرگوار از دیگر برنامه‌های ترویجی است که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان روز شنبه /نهم دی/ همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد ولایت برپا خواهد شد.

وی گفت: در اجرای برنامه‌های ترویجی، نیروی انتظامی استان قزوین، آموزش و پرورش استان قزوین، شهرداری و سپاه ناحیه امام حسن(ع) مشارکت دارند.

اسمعیلی بیان کرد: اجرای برنامه‌های ترویجی با کیفیت در اولویت کاری مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین است و در این راستا تلاش می‌کنند که این برنامه‌ها را به همت مسئولان دستگاه‌های اجرایی باکیفیت و در سطح ملی برپا کنند تا آحاد جامعه بیشتر با سیره و منش شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز