خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد؛

کاهش بزه اجتماعی با حضور جوانان در مساجد و امامزادگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۴۶۱

به گفته رئیس کل دادگستری استان زنجان، حضور جوانان در محیط مساجد و امامزادگان ازبزه اجتماعی می کاهد از اینرو ترویج برنامه های فرهنگی با محوریت مساجد و امامزادگان در دستور کارتان قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام فرجی برحق، امروز در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد زنجان با تبریک دهه کرامت، گفت: هراندازه در حوزه فرهنگ کار شود، آثار آن در جامعه ماندگارتر خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان، بابیان اینکه برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور را مطالعه کردم، گفت: امیدواریم اثرات کارهای فرهنگی به سلامت جامعه منتج شود.

وی، به حضور کارشناسان قضایی و قضات در مساجد اشاره کرد و گفت: هفته قوه قضائیه را در پیش داریم و از این فرصت نیز برای ارائه مشاوره رایگان حقوقی به مردم استفاده خواهد شد.

 فرجی برحق با اشاره به اینکه خوشبختانه مردم این استان مشکلات حقوقی سنگینی ندارند، گفت: لازم است تا از ظرفیت مساجد محلات برای رسیدگی به مشکلات حقوقی مردم استفاده شود.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری محفل شعر رضوی در امامزاده سید ابراهیم(ع) گفت: بهتر است برنامه های فرهنگی به مساجد و امامزادگان سوق داده شود تا ضمن تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی کشور، عموم مردم بتوانند از این برنامه ها استفاده کنند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با یادآوری اینکه تاثیر مسجد بر روی جوانان را منکر نیستیم، تصریح کرد: حضور جوانان در محیط مساجد و امامزادگان ازبزه اجتماعی می کاهد از اینرو ترویج برنامه های فرهنگی با محوریت مساجد و امامزادگان در دستور کارتان قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز