خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

کاسبی در حوزه خبر ممنوع! کار خبرنگار مطالبه گری درست است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۹۶۲

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: جایگاه خبرنگاران بسیار رفیع است و هیچ خبرنگاری حق ندارد در این جایگاه کاسبی کند؛ مطالبه گری درست از ویژگی‌های یک خبرنگار است.

به گزارش ایلنا، سردار سیاوش مسلمی صبح یک‌شنبه در گردهمایی مدیران روابط عمومی رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی مازندران تحت عنوان « مدار امید» که در سالن همایش کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد امید بخشی را از رسالت مهم روابط عمومی عمومی‌ها دانست و گفت: اطلاع رسانی وجه مشترک‌ رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها است که می‌توانند با مطالبه گری درست آن را بیدار کنند.

وی افزود: داشتن اخلاق خبرنگاران برای فعالان حوزه رسانه بسیار با اهمیت است؛ عدم رعایت در کار رسانه می‌تواند چهره خبرنگاران را برای عموم مخدوش کند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: جایگاه خبرنگاران بسیار رفیع است و هیچ خبرنگاری حق ندارد در این جایگاه کاسبی کند؛ اینها کسانی هستند  که به اشتباه خبرنگار شدند، اینجا جای کاسبی نیست.

سردار مسلمی مطالبه گری درست را از ویژگی‌های یک خبرنگار دانست و افزود: مطالبه گری موجب بیدار شدن مدیران دستگاه‌ها و نهادها می‌شود.

وی با بیان اینکه خبرنگار نباید مسئول روابط عمومی و تشریفات یک مدیرکل باشد، ادامه داد: خبرنگار نباید آخرت خود را به خاطر دنیای مسئولی بفروشد.

سردار مسلمی در بخش دیگر از سخنانش اعضای شورای اسلامی شهر و روستا را مورد خطاب قرار داد و افزود: از کارشکنی برخی از اعضای شورا مطلع هستیم؛ اعضای شورا به وظیفه ذاتی خود که همان خدمت‌گذاری به مردم است عمل کنند.

وی به اعضای شورا توصیه کرد: مدافع مردم باشید مدافع منافع شخصی خود نباشید.

فرمانده سپاه کربلای مازندران متذکر شد: اگر چه نظارت، طرح سوال و استیضاح حق اعضای شورای شهر است اما در زمان کوتاه مانده به انتخابات شورای هفتم استیضاح شهردار کار درستی نیست به نظر می رسد در این اقدام منافع شخصی دخیل است. ناظران بر شورا این امر را نظارت کنند.

سردار مسلمی همچنین گفت: داشتن شغل معاملات املاک برای دهیاران خلاف قانونی است، دستگاه نظارتی بیشتر نظارت کنند؛ مطالبه‌ای که موجبات خشنودی دشمن را فراهم نکند.

وی افزود: خبرنگار باید به جوانب عملیات روانی و روایت اول آگاه باشد؛ دشمن از عدم مدیریت روایت اول در رسانه‌های داخلی برای وارونه جلوه دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی بهره‌گیری می‌کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز