خبرگزاری کار ایران

غبار آلود شدن هوای برخی شهرهای استان کرمانشاه براثر وزش شدید باد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۴۳۱

هوای برخی شهرهای استان کرمانشاه براثر وزش شدید باد امروز دوشنبه غبار آلود شد و در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ویا هشدار قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شاخص کیفی هوا AQi برای ایستگاه‌های استان کرمانشاه را امروز ۲۴ اردیبهشت اعلام کرد: ایستگاه سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب عدد شاخص ۱۵۰ رنگ نارنجی (ناسالم برای گروه‌های حساس، وضعیت هشدار)

ایستگاه پاوه عدد شاخص ۱۶۴ رنگ قرمز (ناسالم و وضعیت هشدار)

ایستگاه کرمانشاه عدد شاخص ۱۱۹ رنگ نارنجی (ناسالم برای گروه‌های حساس و وضعیت هشدار)

ایستگاه اسلام آباد عدد شاخص ۱۳۴ رنگ نارنجی (ناسالم برای گروه‌های حساس و وضعیت هشدار)

توصیه می‌شود در شهر‌های با وضعیت هشدار، گروه‌های حساس تا حد امکان از خروج غیرضروری از منزل و تردد بی‌مورد در معابر شهری خودداری کنند. سایر افراد نیز با استفاده از ماسک‌مناسب و در مواقع ضروری خارج شوند و حضور در فضای باز را به حداقل کاهش دهند.

حضور در پارک‌ها و پیاده روی در شرایط آلودگی و گردوغبار، صورت نگیرد چرا که خطرات پیاده روی و حضور در پارک در شرایط آلودگی شدید هوا، بیش از منافع آن است.

درصورت لزوم به خروج از منزل یا محل کار، حتماً از ماسک  مناسب استفاده کنید. ماسک مناسب در این شرایط ماسک n۹۵ یا ماسک (ffp۲، ffp۳) است.

کارکنانی که به واسطه شغلی، بیشتر در معرض گرد و غبار قرار دارند، مثل پلیس راهور، حتما از وسایل حفاظت فردی به ویژه ماسک با ویژگی‌های فوق استفاده کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز