خبرگزاری کار ایران

علی شیرین زاد سومین نماینده البرز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۶۳۳

درصدد رفع مشکل معیشت و اقتصاد مردم خواهم بود+فیلم

علی شیرین زاد سومین نماینده استان البرز از حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد به مجلس دوازدهم شورای اسلامی راه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، ستاد انتخابات کشور امروز شنبه اعلام کرد: از  ۹۴هزار و ۹۶۸ رای صحیح اخذ شده در حوزه انتخابی کرج، فردیس و اشتهارد، علی شیرین زاد با کسب ۴۸ هزار و ۳۱۶ رای به عنوان دومین منتخب این حوزه انتخابی در دوازدهمین مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

استان البرز سه کرسی در مجلس دارد که در روز ١١ اسفند سال گذشته و در دور نخست انتخابات مجلس دوازدهم  علی حدادی به عنوان تنها نماینده نظرآباد، طالقان، ساوجبلاغ و چهارباغ  و علیرضا عباسی به عنوان اولین نمایندگان از حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد انتخاب شد.

علی شیرین زاد با ٥٥ هزار و ٢٣ رای و مصطفی سعیدی سیرایی با کسب ٤٠ هزار و ٢٣٦ رای در مرحله نخست رای گیری به مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راه یافتند که در روز ٢١ اردیبهشت شیرین زاد به عنوان سومین نماینده از طرف مردم کرج، فردیس و اشتهارد برگزیده شد.

شیرین زاد پیش از این با شعار «گره ای باز کنیم» در رقابت انتخاباتی شرکت کرد و در این ارتباط به ایلنا گفت که بعد از راه یابی به مجلس دوازدهم، اولین موضوع «معیشت» و «اقتصاد» مردم باشد که به عنوان مهمترین گره و مشکل درصدد رفع آن تلاش کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز