خبرگزاری کار ایران

ملی پوشان کارگر، قهرمانی مازندران در المپیاد ورزشی کارگران را تضمین می کنند

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۱۶۱

تیم مازندران با ترکیبی از ملی پوشان با تجربه و چند جودوکار جوان در این رقابت ها شرکت می کند که امیدواریم بتوانیم عنوان قهرمانی این رقابت ها را با شکست همه حریفان کسب کنیم.

رییس هیات جودو کارگران مازندران گفت: ملی پوشان کارگر مازندرانی رسیدن به سکوی قهرمانی استان در اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور را تضمین می کنند.

به گزارش ایلنا از ساری، " ‌سیدمجتبی یحیایی " در گفت و گو با خبرنگار اظهار کرد: ‌ تیم مازندران با ترکیبی از ملی پوشان با تجربه و چند جودوکار جوان در این رقابت ها شرکت می کند که امیدواریم بتوانیم عنوان قهرمانی این رقابت ها را با شکست همه حریفان کسب کنیم.

وی بیان کرد: یکی از دلایل حضور نفرات برجسته و با تجربه در تیم مازندران، پشت سر گذاشتن چند مرحله انتخابی و برگزیدن نفرات تیم استان از میان ۸۵ جودوکار مازندرانی متقاضی حضور در تیم استان بود.
رییس هیات جودو کارگران مازندران افزود: تیم جودوی کارگران مازندران تمرینات آماده سازی خود برای شرکت در این المپیاد را از مدت ها قبل و با برگزاری اردوهای کوتاه مدت هفتگی آغاز کرد که هدف اصلی از انجام این تمرینات، دفاع از اعتبار ورزش مازندران است.

یحیایی ادامه داد: همزمان با برگزاری اولین المپیاد ورزش کارگران کشور، مسابقات لیگ جودوی کشور نیز برگزار می شود که حضور برخی ورزشکاران مازندران در این لیگ سراسری، از کیفیت المپاد کارگران خواهد کاست.

در رقابت های جودو اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور تیم های تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، زنجان، قزوین، خوزستان، کرمانشاه و مازندران حضور دارند که روزهای جمعه و شنبه در شهر چالوس با یکدیگر رقابت می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز