خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری آمل مطرح کرد؛

اجرای طرح تفکیک آب شرب از آب خام درفضای سبز آمل

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۱۷۷

تلاشهای فراوانی در جهت افزایش رانه فضای سبز انجام شده که قابل تقدیر است اما هنوز به سرانه قابل قبول نرسیده ایم و در سرانه سبز حدود یک چهارم شهرهای دیگر استانها هم نیستیم.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری آمل گفت: موضوع تفکیک آب شرب از آب خام از سال ۱۳۸۶ در آمل شروع شده ومراحل مطالعاتی آن به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، محبوبه علیزاده درجلسه کار گروه فضای سبز استان که باحضورمدیر کل دفتر امور شهری استانداری مازندران وبه میزبانی سازمان پارکها وفضای سبز شهرداری آمل برگزارشد با اشاره به اجرای طرح تفکیک آب شرب از آب خام درفضای سبز در یکی از بلوار های شهر آمل به طول ۱۵۰۰ متر گفت: موضوع تفکیک آب شرب از آب خام از سال ۱۳۸۶ در آمل شروع شده ومراحل مطالعاتی آن به پایان رسید.

وی افزود: هم اکنون به مرحله اجرایی رسیده که دراین مرحله چند حلقه چاه عمیق با نظر مشاور در اختیار قرار گرفته ودر مرحله بعدی بلوار طالقانی به طول ۱۵۰۰ متر به عنوان بلوارپایلوت انتخاب شده است.

مدیرعامل سازمان پارکها وفضای سبز شهرداری آمل ادامه داد: عملیات حفاری ولوله گزاری آن انجام شده است ودر مرحله نصب نازل ها می باشد که با نصب آن آبیاری مکانیزه این بلوار به بهره برداری می رسد..

مهندس سید محمد محمدی تاکامی مدیر کل دفتر امور شهری استانداری مازندران با بیان اینکه ظرفیت های خود رادر خصوص تولید نهاده ها واقلام(گل و گیاه) به سایر شهر ها اعلام دارند تا تامین نیاز ها در داخل استان انجام شود بیان داشت: تلاشهای فراوانی در جهت افزایش رانه فضای سبز انجام شده که قابل تقدیر است اما هنوز به سرانه قابل قبول نرسیده ایم و در سرانه سبز حدود یک چهارم شهرهای دیگر استانها هم نیستیم.

مدیر کل دفتر امور شهری استانداری مازندران با اشاره به حمایت های استانداری از تولیدات سازمانها افزود: سرمایه گذاری در گلخانه های بومی از لحاظ اقتصادی و سازگاری گلها و نهالهای بومی با شرایط اقلیمی منطقه بسیار مرقوم به صرفه است

وی با بیان اینکه هدف اصلی ما توانمند سازی شهرداریها در ایجاد درآمد پایدار می باشد خاطر نشان کرد: سازمان پارکها وفضای سبزمی تواند برای تقویت بنیه مالی خود از طریق فروش درخت و درختچه مازاد بر احتیاج شهر و شهرداری و فروش گل و گیاه حاصله از باغات و پارکهای تحت کنترل با نرخ کنترل شده توسط هیات مدیره سازمان با رعایت مقررات موضوعه به دیگر سازمانهای استان کسب درآمد نماید.

محمدی تاکامی از مدیران عامل سازمانها خواست تا نسبت به ارائه گزارشی دقیق از تولیدات(درخت، درختچه، گلهای دائمی و فصلی) جهت تهیه احتیاجات گل و گیاه سازمانهای استان اقدام نمایند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز