خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران خبرداد:

رشد ۳۸ درصدی صادرات لوله و پروفیل مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۲۲۷

صادرات انواع لوله و پروفیل از گمرکات استان مازندران در ۶ ماهه نخست سالجاری ۳۸ درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: صادرات انواع لوله و پروفیل از گمرکات استان مازندران در ۶ ماهه نخست سالجاری ۳۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد محمد پور عمران گفت: صادرات لوله و پروفیل در ۶ ماهه نخست درسال ۹۲ رقم حدود ۱۵ میلیون دلار بوده که در سال ۹۳ به میزان ۲۰ میلیون دلار رسید.

وی افزود: صادرات لوله و پروفیل از لحاظ وزنی در ۶ ماهه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۵۱ درصد رشد داشته که از رقم ۱۵ هزار و۹۲۸ تن به رقم ۲۴۰۶۲ تن افزایش یافت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران تصریح کرد: کالاها به مقصد کشورهایی نظیر آذربایجان، ترکمنستان، تاجیکستان، ازبکستان، قزاقستان، ارمنستان، روسیه، عراق، افغانستان و امارات صادر می شود.

وی وجود فرصت هایی نظیر وجود دریای خزر و همجواری با کشورهای cis، حمایت از رشد و توسعه صنعت استان طی سال ها، تنوع کالاهای صنعتی تولید شده در استان را از دلایل رشد توسعه صادرات این بخش دانست و افزود: در تلاشیم تا با تدوین برنامه های مناسب جایگاه استان را در زمینه صادرات محصولات صنعتی ارتقاء دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز