خبرگزاری کار ایران

جا‌به‌جایی شغلی کارگران منطقه آزاد چابهار در پی تغییر زودهنگام مدیران

کد خبر : ۱۹۶۲۹۲

«تغییرات مکرر مدیریتی در منطقه آزاد چابهار به جابه‌جایی شغلی بیش از ۵۰۰ نفر از کارکنان این منطقه منجر شده است.»

یکی از کار‌شناسان امور بندری منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار گفت تغییرات مکرر مدیریتی در منطقه آزاد چابهار به جابه‌جایی شغلی بیش از ۵۰۰ نفر از کارکنان این منطقه منجر شده است.

«عبدالکریم ابراهیمی» با بیان این‌که در طول ۱۰ سال سابقه‌کاری‌اش در منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار بیش از ۷ تغییر مدیریتی را شاهد بوده است، به ایلنا گفت: گاهی این تعویض‌های مدیریتی به‌ هر ۹ ماه یک مدیر می‌رسد.

در همین‌ رابطه، «عبدالسلام پاکزاد» مدیرکل حوزه مدیرعامل منطقه آزاد چابهار با اشاره به تغییرات مدیریتی سال‌های گذشته در منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار اظهار داشت: تغییر و تحولات مدیریتی نه تنها در بخش‌های دولتی انجام می‌گیرد بلکه در بخش‌خصوصی نیز شاهد بیکاری کارگران بوده‌ایم.

به گفته این کار‌شناس امور بندری در منطقه آزاد چابهار، این جابه‌جایی‌های شغلی برای حداقل ۱۸۰ کارمند رسمی سازمان منطقه آزاد، ۸۰۰ کارگر قرارداد موقت و ۱۰۰ کارگر قرارداد دائم اتفاق افتاده است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: برای مثال من با داشتن ۸ سال سابقه در بخش حسابداری به کار‌شناس امور گمرکی تغییر وضعیت داده‌ام و این در حالی است که تجربه و تخصص لازم در این زمینه را نداشتم.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: با هر تعویض مدیریتی از معاون تا مسئول دفتر و… جابه‌جا می‌شوند.

لازم به یادآوری است منطقه آزاد چابهار در سال ۱۳۷۱ در ۱۴هکتار زمین و با راه‌اندازی ۹ فاز با هدف ایجاد اشتغال برای جوانان جنوب‌شرق کشور، برقراری امنیت و جلوگیری از قاچاق شکل گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز