خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد اصلاح طلبان گیلان در جمع مردم فومن:

دکتر پزشکیان با همه توان پای ایران خواهد ماند

دکتر پزشکیان  با همه توان پای ایران خواهد ماند
کد خبر : ۱۴۹۸۲۷۳

رئیس ستاد اصلاح طلبان گیلان در جمع مردم فومن گفت: تعهد می دهم دکتر پزشکیان در قامت رئیس جمهور ایران با همه توان پای مردم ایران خواهد ماند.

به گزارش ایلنا از فومن، رییس ستاد اصلاح طلبان استان گیلان در جمع مردم ماکلوان با اشاره به پاکدستی دکتر پرشکیان گفت: اگر یک نقطه سیاه در زندگی دکتر پزشکیان وجود داشت هزاران بار در مناظرات آن را جار میزدند.

علیرضا سحرخیز با حضور در بخش سردار جنگل شهرستان فومن شهر ماکلوان گفت: به یاد داریم که در زمان آقای خاتمی مردم ما دیگر دغدغه اقتصادی نداشتند و به دنبال توسعه سیاسی بودند. 

وی‌ با اشاره به اینکه دولت آقای روحانی دولت اعتدال بود نه اصلاح طلب ادامه داد: در کابینه آقای روحانی مگر وزیر فاسد داشتیم که دائم کابینه ایشان را دایم زیر سئوال می برند.

وی افزود: تمام اعضای ستاد دکتر پزشکیان تنها به خاطر ایران و آینده فرزندان ایران آمده اند نه هیچ موقعیت شغلی دیگر چون عضو ستاد پزشکیان بودن جز این نیست‌.

رئیس ستاد اصلاح طلبان گیلان با تاکید دکتر پزشکیان به راستگویی و صداقت بیان کرد: نیامده ام اینجا تا وعده بدهم تا رای شما را به دست بیاورم تنها آمده ام تا از طرف ایشان تعهد بدهم دکتر پزشکیان در قامت رئیس جمهور ایران با همه توان پای مردم ایران خواهد ماند.

سحرخیر با دعوت از مردم در سخنرانی دکتر ظریف به عنوان همایش روز پایانی ستاد دکتر وزشکیان در استان گیلان اظهار کرد: با حضور در پای صندوق های رای در روز جمعه به فرزندان متخصص و شایسته این کشور آری خواهیم گفت و به تجاهل دروغ ریا و بی سوادی نه می گوییم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز