خبرگزاری کار ایران

استاندار در ستاد انتخابات گیلان:

عوامل نظارتی و امنیتی از آراء مردم صیانت می کنند

عوامل نظارتی و امنیتی از آراء مردم صیانت می کنند
کد خبر : ۱۴۹۸۸۰۰

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه اعضای ستاد انتخابات استان از آراء مردم صیانت می کنند، گفت: تمامی دست اندرکاران اعم از اجرایی، نظارتی، امنیتی، بازرسی انتظامی پای صندوق های اخذ رای بر فرآیند برگزاری انتخابات نظارت داشته و حافظ آراءمردم هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله عباسی امروز (جمعه) در ستاد انتخابات گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت الله رئیسی و شهیدان خدمت، سلامت، امنیت و مدافع حرم اظهار کرد: ۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اخذ رای امروز برای حضور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فعال شده و تحت نظارت هستند.

وی با اشاره به حضور در خانواده شهیدان یوسفی ( منزل شهیدان محمد، قدرت الله و محمود یوسفی) برای رای دادن و بازدید از شعب اخذ رای افزود: مردم گیلان در همان ساعات اولیه پای صندوق های اخذ رای حضور یافتند و استقبال خوبی شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری در روزهای انتخابات نشاط خاصی فضای کشور را فرا می گیرد بیان کرد: این دوره از انتخابات ریاست جمهوری با توجه به شهادت آیت الله رئیسی، زودهنگام در حال انجام است؛ اما تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان فراهم شده است.

وی با توصیه به مردم برای حضور پای صندوق های اخذ رای در زمان تعیین شده ادامه داد: مشارکت حداکثری در انتخابات مهم و ضامن اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

اصلح گزینی شیرینی انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری خواهد بود

استاندار گیلان در ادامه اظهار کرد: مردم با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب نامزدی اصلح در تعیین سرنوشت چهار سال آینده کشور نقش آفرین باشند و با بصیرت از بین چهار نامزد، اصلح را انتخاب کنند.

عباسی با بیان اینکه انتخاب اصلح سرلوحه کار افراد قرار گیرد، گفت: اصلح گزینی شیرینی انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری خواهد بود.

وی بیان کرد: مردم ما همواره در عرصه سیاسی خوب درخشیدند و انتظار است تا در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نیز به خوبی نقش آفرینی کرده و حماسه‌ای نو خلق کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه استقبال باشکوهی از انتخابات ریاست جمهوری در گیلان شده است، گفت: حضور به موقع و موعد مقرر در پای صندوق‌های رأی مورد تاکید است.

عباسی با اشاره به اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بیان کرد: مشارکت مردم در انتخابات ضامن آبرو، عزت، دوام و قوام انقلاب اسلامی است.

وی افزود: گیلانی‌ها همیشه در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی موفق و سربلند ظاهر شدند و در این رویداد مهم سیاسی هم این حماسه سازی تکرار می‌شود.

استاندار گیلان با قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه و عوامل اجرایی و دست اندرکار در ستاد انتخابات استان بیان کرد: شیرینی نتایج عملکرد ستاد اجرایی انتخابات با اصلح گزینی حاصل می‌شود.

۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اخذ رای امروز هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور به روی مردم گیل و دیلم گشوده شد، از این تعداد شعب اخذ رای ۲ هزار و ۳۱۰ شعبه ثابت و۳۷۹ شعبه نیز سیار است.

یک هزار و ۷۱۳ شعبه در مناطق روستایی و ۹۷۵ شعبه نیز در شهرها مستقر شده اند که از ساعت هشت صبح همزمان با کشور فعالیت خود را آغاز کرده اند و آرا مردم را اخذ می کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز