خبرگزاری کار ایران

پیش بازی استقلال- گل‌گهر

نکونام نگران نباشد؛ استقلال به حریف مورد علاقه‌اش رسید

نکونام نگران نباشد؛ استقلال به حریف مورد علاقه‌اش رسید
کد خبر : ۱۴۸۶۷۰۷

استقلال در هفته بیست و نهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی از گل‌گهر سیرجان میزبانی می‌کند.

به گزارش ایلنا، پس از تساوی استقلال مقابل نساجی و کامبک پرسپولیس برابر استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم، آبی‌پوشان پس از 20 هفته صدرنشینی، در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ، صدر را به رقیب سنتی خود واگذار کردند تا معادلات قهرمانی زیر و رو شود.

استقلال با وجود اینکه هم اکنون با پرسپولیس و صدر یک امتیاز فاصله دارد اما نباید امید خود را تا سوت پایان بازی‌های هفته سی‌ام از دست بدهد. اتفاقات فوتبالی در 90 دقیقه است که قهرمان را تعیین خواهد کرد.

از این رو استقلال در هفته بیست و نهم برای پیروزی و کسب سه امتیاز به مصاف گل‌گهر می‌رود. آبی‌پوشان سیرجانی هفته‌های پایانی شرایط حساسی را در جدول رقابت‌ها تجربه نمی‌کنند اما برای ارتقای جایگاه خود به دنبال کسب حداقل امتیاز از این بازی هستند.

دو تیم از زمان صعود گل گهر به لیگ برتر، 9 بار در لیگ برتر و 1 بار در جام حذفی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که سهم استقلال 8 برد بوده است، یک بار گل گهر پیروز شده و یک بار نیز بازی با نتیجه تساوی به اتمام رسیده است.

نکته جالب توجه در مورد تقابل‌های دو تیم این است که 5 دیدار از 10 تقابل استقلال و گل گهر با نتیجه 2-1 به سود آبی‌پوشان پایتخت به اتمام رسیده است.

گل‌گهر در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر هیچ بردی نداشته و دو شکست و سه تساوی حاصل کار شاگردان اوزونیدیس در 5 دیدار اخیر این تیم بوده است.

در سوی مقابل استقلال از 5 بازی اخیر خود سه برد و دو تساوی داشته است. آن‌ها همچنین در این 5 بازی، شش گل به ثمر رساندند و فقط سه گل دریافت کردند.

استقلال در این فصل 14 بازی میزبان بوده که آمار فوق‌العاده 12 برد و 2 تساوی را به ثبت رسانده که بهترین تیم بازی‌های خانگی نیز به شمار می‌رود. از این رو گل گهر برای گرفتن امتیاز از این تیم کار سختی در پیش خواهد داشت.

استقلال در صورت پیروزی در این بازی 64 امتیازی خواهد شد و باید منتظر لغزش رقیب در دو هفته پایانی برای قهرمانی باشد زیرا پرسپولیس در صورت پیروزی در هر دو بازی پیش رو بدون توجه به بازی‌های استقلال قهرمان خواهد شد.


هفته بیست و نهم

سه‌شنبه 8 خرداد ساعت 20:00

ورزشگاه آزادی

داور: وحید کاظمی

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز