خبرگزاری کار ایران

نوری: عده‌ای به دنبال توطئه علیه تیم نکونام هستند

نوری: عده‌ای به دنبال توطئه علیه تیم نکونام هستند
کد خبر : ۱۵۲۵۰۷۳

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم و حواشی پس از شکست مقابل تیم همنام اهوازی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد نوری با اشاره به شکست این هفته تیم استقلال مقابل استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال متاسفانه این بازی را باخت و به طور حتم ضعف‌هایی در این مسابقه داشت که باعث شد آبی‌پوشان شکست بخورند اما نباید از حاشیه‌هایی که پیش از این مسابقه شکل گرفت به سادگی عبور کرد. شما نگاه کنید تا چند ساعت مانده به بازی استقلال خوزستان مشخص نبود بازی در کدام ورزشگاه برگزار می‌شود. وی‌آی‌آر وجود دارد یا نه، به اتوبوس استقلال حمله شد، بیش از ۳۰ بار جیمی جامپ وارد زمین شد و همه این عوامل دست به دست هم داد تا تمرکز بازیکنان به هم بریزد. این بازی از هیچ جهت شرایط عادی نداشت و شما گرمای شدید هوا در این فصل اهواز را هم در نظر بگیرید. آدم باید در نقد هم انصاف داشته باشد. 

وی افزود: رفتار حرفه‌ای جواد نکونام این بود که باخت را گردن زمین و زمان نیانداخت و به عنوان سرمربی مسئولیت این شکست را بر عهده گرفت و از هواداران بابت این باخت عذرخواهی کرد. او به خوبی می‌داند هواداران استقلال انتظارات بالایی از وی دارند ولی هواداران هم باید شرایط را درک کنند و به نظرم باید به او فرصت دهند تا تیم به ریل موفقیت برگردد.

نوری تصریح کرد: متاسفانه برخی‌ها دوست ندارند استقلال‌ به موفقیت برسد و به دنبال این هستند به تیم ضربه بزنند. آنها درصدد توطئه و حاشیه‌سازی هستند تا به اهداف شوم خود برسند. اینها دشمن این تیم هستند و به دنبال ضربه زدن هستند. این افراد که در گذشته چه در زمان بازیگری و چه در زمان مربیگری به استقلال و هوادارانش خیانت کردند و به خاطر پول تیم را ترک کردند و باعث شدند استقلال از قهرمانی دور شود به دنبال شکاف بین هواداران هستند ، اینها می‌خواهند تیم از مسیر اصلی خود خارج شود، آنها حق ندارند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز