خبرگزاری کار ایران

رئال مادرید 2 - 0 بتیس: بیدار کردن هیولا

رئال مادرید 2 - 0 بتیس: بیدار کردن هیولا
کد خبر : ۱۵۲۵۰۴۵

رئال مادرید با دبل کیلیان امباپه موفق شد رئال بتیس را با نتیجه ۲-۰ شکست دهد.

به گزارش ایلنا، شاگردان کارلو آنچلوتی در آخرین دیدار هفته چهارم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان رئال بتیس بودند و در شبی که طلسم گلزنی کیلیان امباپه در لالیگا شکست، این تیم موفق به پیروزی ۲-۰ و کسب سه امتیاز شد.

این بازی پایاپای شروع شد و رئال مادرید مثل سه دیدار گذشته در خط حمله ناهماهنگ کار می‌کرد. در اولین موقعیت ضربه وینیسیوس در لبه محوطه جریمه با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

کمی بعد نوبت به بتیس رسید که خودی نشان دهد. در دقیقه ۱۲ ضربه سر ازلزولی با فاصله نه‌چندان کمی از بالای دروازه راهی اوت شد.

در بیست و یکمین دقیقه ارسال فوق‌العاده رودریگو به مقابل دروازه رفت و در آنجا میلیتائو با ضربه سر سعی در باز کردن دروازه داشت اما سنگربان حریف به خوبی توپ را دفع کرد.

در ادامه این نیمه بازی پایاپای دنبال شد و رئال مادرید علیرغم تمایل بالا به گلزنی و بازی تهاجمی، در پیدا کردن راهی برای باز کردن دروازه حریف ناکام می‌ماند.

این وضعیت تا پایان نیمه اول ادامه داشت و آنها نتوانستند دروازه حریف را به شکل جدی تهدید کنند اما در ۴۵ دقیقه دوم همه چیز تغییر کرد.

ابتدا در دقیقه ۵۰ ضربه وینیسیوس از سمت چپ محوطه جریمه به تیر دروازه برخورد کرد و در ادامه کیلیان امباپه توپ را در دروازه خالی به آسمان فرستاد. گرچه پرچم کمک داور هم بالا بود و آفساید ستاره فرانسوی گرفته شده بود.

۱۰ دقیقه بعد وینیسیوس از پشت محوطه اقدام به شوت‌زنی کرد اما این شوت هم راهی به دروازه نداشت.

در دقیقه ۶۷ بود که اتفاق مدنظر هواداران رئال مادرید رخ داد. پاس پشت پای بی‌نظیر والورده در مقابل دروازه به امباپه رسید و او به راحتی گل اول را به نام خودش زد. این اولین گل مهاجم فرانسوی در لالیگا بود که به نوار گل نزدن او در سه هفته گذشته پایان داد.

دقایقی بعد رئال اختلاف را افزایش داد و باز هم نام کیلیان امباپه در استادیوم فریاد زده شد. این بار حرکت وینیسیوس و برخوردش با دروازه‌بان باعث شد که همه به پنالتی فکر کنند اما داور آفساید وینگر برزیلی را گرفته بود. با این حال پس از بازبینی صحنه، داور آفساید را لغو و اعلام پنالتی کرد. امباپه پشت توپ ایستاد و گل دوم هم به آسانی از راه رسید.

در حدود ۲۰ دقیقه پایانی بازی بتیس کاملا جلو کشید تا از شکست فرار کند اما مدافعان رئال به خوبی تمام حملات را دفع کردند. در دقیقه ۱+۹۰ اندریک که به تازگی به بازی آمده بود می‌توانست گل سوم را بزند اما ضربه‌اش در محوطه جریمه را دروازه‌بان دفع کرد.

لحظاتی بعد سوت پایان بازی به صدا درآمد و این رئال مادرید بود که با نتیجه ۲-۰ پیروز بازی شد. آنها اکنون با ۸ امتیاز در رتبه دوم هستند و پشت سر بارسلونای ۱۲ امتیازی قرار دارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز