خبرگزاری کار ایران

برای نخستین‌بار برگزار می‌شود؛

اجرای پویش فرهنگی کاسب خوب در مراکز عرضه خدمات شهرداری شیراز

اجرای پویش فرهنگی کاسب خوب در مراکز عرضه خدمات شهرداری شیراز
کد خبر : ۱۵۰۶۷۸۴

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز از اجرای پویش فرهنگی کاسب خوب ویژه مراکز عرضه خدمات شهرداری شامل میدان مرکزی میوه‌وتره‌بار و بازارچه‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، پژمان شفیعی از اجرای پویش فرهنگی کاسب خوب ویژه مراکز عرضه خدمات شهرداری شامل میدان مرکزی میوه‌وتره‌بار و بازارچه‌ها خبر داد.

وی با بیان اینکه این پویش برای نخستین‌بار در شیراز برگزار می‌شود، گفت: پویش کاسب خوب درراستای تحقق شعار سال و مشارکت مردم در انتخاب فعالان مراکز عرضه خدمات شهرداری شیراز است که اعتماد مردم در برخورد و عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب کسب می‌کنند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز افزود: کاسبانی که در چهار شاخص برخورد صحیح با مشتری، عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، آراستگی ظاهری و نظم و انضباط محل کسب بیشترین امتیاز را از مردم کسب کنند، به عنوان کاسب خوب انتخاب و تشویق خواهند شد.

شفیعی با اشاره به اینکه پویش کاسب خوب یک جریان صحیح است که حول محور بازار، اقتصاد و کسب‌وکار شکل  خواهد گرفت و از ابتدای مردادماه آغاز می‌شود، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند کاسبان موردنظر را در مراکز عرضه خدمات از طریق معرفی کاربری‌ها شامل سوپرمارکت، مواد پروتئینی، گل فروشی و ... در بازارچه‌ها و در میدان مرکزی از طریق کد غرفه به سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز اعلام کنند. 

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند عنوان کاربری در بازارچه‌ها و کد غرفه در میدان مرکزی میوه‌وتره‌بار را برای مشارکت در این پویش و انتخاب کاسب مدنظر به سامانه پیامک ۳۰۰۰۱۳۷۷۶۸ و یا شماره ۰۹۲۳۱۵۰۱۶۸۲ در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: تکریم فرهنگ اعتماد و امانت با تعریف کاسب خوب به‌واسطه شناسایی، معرفی و تکریم کاسبان خوب اصناف و بازار به انتخاب خود مردم صورت خواهد گرفت تا یک مسیر صحیح را برای گسترش و ترویج مفاهیم مؤثر فرهنگ اقتصادی در جامعه مهیا سازد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز