خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز خبرداد؛

خدمت رسانی حدود ۶۰۰ نفر از نیروهای شهرداری در شلمچه و کربلا

خدمت رسانی حدود ۶۰۰ نفر از نیروهای شهرداری در شلمچه و کربلا
کد خبر : ۱۵۲۵۱۷۶

شهردار شیراز از توفیق خدمت ستاد اربعین حسینی در شلمچه و کربلا خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدحسن اسدی در تشریح فعالیت‌ها و اقدامات مجموعه مدیریت شهری در تامین زیرساخت‌ها و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی گفت: در گام نخست ساختار مورد نیاز برای ارائه مناسب خدمات تشکیل و احکام رؤسای کمیته‌های هشت گانه صادر شد.

وی که در یکصد و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای شهر شیراز سخن می‌گفت، با بیان اینکه اقدامات و خدمات ستاد اربعین شهرداری و شورای اسلامی شهر در سه عرصه کلان‌شهر شیراز، مرز شلمچه و کربلای معلی نمود مؤثر و جدی داشت، ادامه داد: خدمات امسال با سال‌های گذشته تفاوت جدی داشت و با بناکردن موکب‌های مختلف تلاش کردیم خدمات مطلوب و مناسب را به زائران امام حسین(ع) ارائه دهیم.

شهردار کلان‌شهر شیراز ضمن تقدیر و تشکر از کلیه اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان اجرایی شهرهای شیراز، آبادان و خرمشهر و ائمه جمعه این شهرها بیان کرد: حدود ۶۰۰ نفر از نیروهای شهرداری شیراز به مدت بیش از ۲۰ روز در این عرصه خدمت‌رسانی قابل تقدیری داشتند و نسبت به زائران کربلای معلا و عاشقان اربعین انجام وظیفه کردند.

شهردار شیراز در ادامه از حضور وزیر وقت کشور و معاونان استاندار فارس در مواکب شهرداری و بازدید آنها از شیوه ارائه خدمات تقدیر و خاطرنشان کرد: بخش عمده مسئولیت‌ها و خدمات ارائه شده در حوزه معاونت محیط زیست و خدمات شهری بود که به سهم خودم از معاون و دست‌اندرکاران این حوزه قدردانی می‌کنم.

اسدی با اشاره به شدت گرمای شلمچه و مناطق مرزی، بر دشواری حضور و فعالیت و خدمات در این مناطق تاکید و خاطرنشان کرد: در آن شرایط سخت، پاکبانان عزیز با عشق و علاقه مشغول خدمت‌رسانی، تمیز کردن و جمع‌آوری زباله‌ها بودند.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز تصریح کرد: در کنار آنها رانندگان حدود ۹۰ دستگاه اتوبوس، همکاران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، مدیرکل حراست، بازرسی، معاونت مالی و روابط عمومی نیز وظایف خود را به نحو احسن انجام دادند که عملکرد همه عزیزان قابل ستایش و قدردانی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز