خبرگزاری کار ایران

واکنش سخنگوی دولت به درخواست پزشکیان از مخبر درباره برخی انتصابات/ مفاد این درخواست یک ماه و نیم پیش ابلاغ شده بود

کد خبر : ۱۵۰۳۴۹۹

سخنگوی دولت به درخواست پزشکیان از مخبر درباره برخی انتصابات گفت: این درخواست یک رئیس جمهور منتخب است درست است که هنوز مستقر نشده و سرپرست آقای مخبر هستند اما ایشان رای دارند و درخواستی از آقای مخبر داشتند ولی مفاد این درخواست یک ماه و نیم پیش از این یعنی در خرداد توسط آقای مخبر ابلاغ شد و تاکید شد که تغییرات و انتصابات غیرضروری اتفاق نیفتد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی بهادری جهرمی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: برای رئیس جمهور چهاردهم و همارانشان آرزوی موفقیت داریم و هر کمک کارشناسی و انتقال تجربیات لازم انجام می‌دهیم. موفقیت دولت موفقیت همه مردم و کشور است.

وی افزود: رئیس‌جمهور چهاردهم هم که انتخاب شدند فرمودند به برنامه‌های دولت شهید رئیسی استمرار خواهند داد و تاکید داشتند یاران شهید رئیسی در ستاد ما هستند و امیدوارم از نقاط قوت و برنامه‌های دولت شهید رئیسی بهره‌برداری کنند و با سرعت هرچه بیشتر خدمت‌رسانی به مردم در دولت چهاردهم انجام شود.

سخنگوی دولت درباره درخواست پزشکیان از مخبر درباره برخی انتصابات گفت: این درخواست یک رئیس جمهور منتخب است درست است که هنوز مستقر نشده و سرپرست آقای مخبر هستند اما ایشان رای دارند و درخواستی از آقای مخبر داشتند ولی مفاد این درخواست یک ماه و نیم پیش از این یعنی در خرداد توسط آقای مخبر ابلاغ شد و تاکید شد که تغییرات و انتصابات غیرضروری اتفاق نیفتد.

وی ادامه داد: بدیهی هم است وقتی کسی استعفا می‌دهد نمی شود روال جاری امور را متوقف کرد رهبری هم این دولت را دولت کار و امید نامیدند روال شهید رئیسی هم همین بود. خدمت دولت به مردم متوقف نخواهد شد و در جلسه امروز هیات دولت هم آقای مخبر تاکید کردند تا روز تحلیف همه وزارتخانه‌ها با سرعتی مثل سرعت روز اول به فعالیت ادامه بدهند. هر برنامه ای داشتند با سرعت پیش بروند که مدیون مردمی که به شهید رئیسی اعتماد داشتند و فرمان ولی امر خود و خون شهید نشویم. بنابراین با همین سرعت دولت به استمرار خدمت‌رسانی ادامه می‌دهد.

بهادری جهرمی درباره برخی شائبه‌ها نسبت به تاخیر در مراسم تحلیف رییس‌جمهور منتخب گفت: همیشه فرآیندهای انتخابات روال معمولی خود را دارد بعد از اتمام فرآیند انتخابات شورای نگهبان صحت انتخابات را اعلام می کند بعد اعتبارنامه صادر می شود بعد تنفیذ و تحلیف. این فرآیند هم خیلی معمول بوده و در این چهارده دوره انجام شده و می‌شود. فکر می‌کنم حاشیه سازی نکنیم. هم دولت بعدی بدون حاشیه بهتر می تواند خدمت رسانی را شروع کند و هم از این ظرفیت باقی مانده در این دولت باید استفاده شود و در اختیار این دولت هم نیست مراسم تحلیف روال قانونی متداولی داشته و دارد و باید با سرعت زیاد خدمت‌رسانی به مردم را داشته باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز