خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان انرژی اتمی:

اگر قرار است از دنیا جا نمانیم، وظیفه داریم بهره‌وری هر بیشتر را در دستور کار قرار دهیم

اگر قرار است از دنیا جا نمانیم، وظیفه داریم بهره‌وری هر بیشتر را در دستور کار قرار دهیم
کد خبر : ۱۵۲۱۰۷۱

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: بهره‌وری بالا در هر واحد صنعتی نیازمند طراحی‌های مهندسی است که این مهم در مجموعه مدیریتی شرکت صنایع آذرآب وجود دارد تا بتواند با دنیا ارتباط بگیرد.

به گزارش ایلنا، محمد اسلامی روز پنجشنبه در نشست بررسی وضعیت شرکت صنایع آذرآب، افزود: دنیا با سرعت به سمت توسعه پایدار در حرکت است و اگر قرار است ما هم‌در این بخش از دنیا جانمانیم، وظیفه داریم بهره‌وری هر بیشتر را در دستور کار قرار دهیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران ادامه داد: استان مرکزی یکی از قطب‌های بزرگ صنعت نفت ،گاز و پتروشیمی و ازقطب های صنعت کشور به‌شمار می رود و بر همین اساس باید اقتصاد پررونق و درآمد سرانه بالایی در آن وجود داشته باشد.

اسلامی تاکید کرد: امروز صنعت هسته‌ای ایران یکی از افتخارات کشور و در تراز جهان قرارد دارد و کسانی که در گذشته علیه این صنعت تولید محتوا می‌کردند امروز قلم فرسایی خود را تغییر داده از قدرت در این صنعت و ایران صحبت می‌کنند.

وی ضمن در جریان قرار گرفتن کلیه برنامه تولید شرکت صنایع آذرآب از نزدیک، رضایت خوبی از عملکرد این شرکت و مجموعه مدیریتی داشته و بیان کرد: شرکت صنایع آذرآب یکی از ظرفیت‌های فاخر کشور است و اقدامات خوبی در این شرکت صورت گرفته و شرکت آینده روشنی پیش رو دارد.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: پیشرفت کشور و دستیابی به قله‌های عزت آفرین بدون وحدت انجام نمی‌شود، در قدم نخست باید نسبت به آینده و سرنوشت کشور احساس مسئولیت کرد و این احساس مسئولیت در این شرکت مشهود است.

اسلامی افزود: یکپارچگی و همدلی کارگران و تیم مدیریتی شرکت صنایع آذرآب رمز موفقیت این شرکت می باشد.

استاندار مرکزی هم در این نشست گفت: به لطف خدا و با ورود سازمان انرژی اتمی ایران به عنوان سهام دار عمده شرکت صنایع آذرآب، امروز جهت گیری‌ها و مسیر این شرکت متحول شده است.

فرزاد مخلص‌الائمه افزود: نگاه مدیریت حاکم بر آذرآب نگاه دقیق به منابع انسانی است و نگاه راهبردی خوبی در این شرکت جریان دارد.

وی اضافه کرد: شرکت صنایع آذرآب همواره برای جهش خود نیازمند حمایت مستمر سازمان انرژی اتمی است.

مدیرعامل شرکت صنایع آذرآب هم گفت: ایجاد همدلی و یکپارچگی مدیران، کارکنان و کارگران متعهد، اعتماد سازی بر مبنای بهبود مستمرعملکرد، جلب حمایت نهادهای حاکمیتی کشور، آینده نگری مبتنی بر شناخت صنعت و ایجاد زیرساخت های مدیریتی مبتنی بر فناوری اطلاعات از جمله این رویکردها بشمار می رود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز